|

(ویدئو) خلاصه بازی گل گهر - پرسپولیس لیگ برتر؛ امروز 4 اسفند 1400

خلاصه بازی گل گهر - پرسپولیس

امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم، از ساعت 17 گل‌گهر در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف پرسپولیس رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم، گل‌گهر از ساعت 17 در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف پرسپولیس رفت. تقابل قلعه نویی و گل محمدی همیشه برای فوتبال دوستان جذاب بوده اما این بازی با حاشیه ای که در مورد گل اول داشت جذاب تر هم شد. گل بحث برانگیز پرسپولیس نیمکت گل‌گهر و بازیکنان این تیم را در شوک فرو برد چرا که آنها انتظار اعلام شدن خطای هند پاکدل را داشتند.

ترکیب گل‌گهر مقابل پرسپولیس

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر

حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل

تیم داوری: محمدحسین ترابیان، محمدرضا منصوری، محمدرضا مدیرروستا و محمدرضا تارخ/ ناظر: سعید بطایی

نیمه اول بازی پرسپولیس و گل گهر

نیمه نخست از ابتدا هیجانی آغاز شد و در دقیقه چهار حامد پاکدل با فروزان تک به تک شد و ترابی را هم کنار خود داشت اما شوت او توسط گلر برگشت داده شد. در دقیقه سیزده سانتر زیبای رضاییان توسط پاکدل به گل تبدیل شد و این گل جنجال زیادی به همراه داشت. سیرجانی‌ها به خطای هند مهاجم پرسپولیس اعتقاد داشتند و پس از این گل مشکوک کار برای قضاوت ترابیان سخت‌تر شد. بازی بعد از گل فیزیکی و خشن دنبال شد و در دقیقه ۳۲ این استنلی بود که روی خروج حامد لک موفق عمل کرد و توپ را با ضربه سر درون دروازه جای داد. در ادامه این نیمه موقعیت‌هایی برای دو تیم به وجود آمد که خیلی جدی نبود. جالب اینکه قلعه‌نویی در نیمه اول پیش از گل دو تعویض زودهنگام داشت و قاسمی‌نژاد و زکی‌پور را به بازی فرستاد.

دقائق حساس نیمه نخست

دقیقه ۴: ضدحمله برای پرسپولیس، پاکدل را در موقعیت تک به تک قرارداد اما فروزان اجازه گلزنی را به مهاجم پرسپولیس نداد.

دقیقه ۹: فرصت خوب برای گل‌گهر روی پاس برزای از سمت راست به دست آمد و با شوت استنلی همراه بود که لک مانع گلزنی این مهاجم برزیلی شد.

دقیقه ۱۳: نفوذ رامین رضاییان از سمت راست و سانتر خوب او پاکدل را در موقعیت گلزنی قرارداد و توپ با شیرجه حامد پاکدل وارد دروازه شد. گل‌گهری‌ها اعتراض شدیدی به این گل داشتند و معتقد بودند پاکدل با دست گل زده است.

دقیقه ۱۵: حمله خطرناک گل‌گهر پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس که می‌توانست این تیم را به گل تساوی برساند اما ضربه عاشوری درحالی که لک و حسینی جامانده بودند از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: سانتر خوب رامین از روی ضربه کاشته که توپ در دهانه دروازه به کامیابی‌نیا رسید و سرعت توپ به حدی نبود که کمال بتواند آن را کنترل کند.

دقیقه ۲۶: برخورد سیدجلال به بهنام برزای در محوطه جریمه یک کرنر را برای گل‌گهر به همراه داشت.

دقیقه ۳۲: گل‌گهر از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد و سانتر خوب سعید صادقی با ضربه سر استنلی بلند قامت همراه شد و دروازه لک فرو ریخت.

دقیقه ۳۴: شوت محکم سعید آقایی را محسن فروزان به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۴۴: پاس بلند امیری به احسان پهلوان رسید و برخورد برزای به او بازیکن پرسپولیس را نقش بر زمین کرد و داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۶۵: فشار گل‌گهری‌ها روی حرکت خوب صادقی که در نهایت اسدی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۶: کرنر گل‌گهر فرصت خوبی را برای آنها به وجود آورد و این بار پیروز نبرد در دهانه پرسپولیس میان لک و استنلی، گلر سرخ‌ها بود.

دقیقه ۷۳: کرنر پرسپولیس از سمت چپ برگشت داده شد و پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای هند داشتند.

دقیقه ۸۶: فرصت برای پرسپولیس روی شروع مجدد لک و پاس عبدی که ترابی در موقعیت آفساید بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی