|

سرانجام ام باپه تکلیف رئال مادرید را روشن کرد!

گل مدعی شد ام باپه به طور شفاهی به مدیران رئال قول داده است به این تیم بپیوندد.

لینک کوتاه کپی شد

گل مدعی است سران رئال به خاطر قولی که از ام باپه گرفته اند، در مورد جذب این بازیکن عجله ای ندارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ قرارداد کیلیان ام باپه ، مهاجم جوان باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد و هیچ نشانه ای مبنی بر توافق برای تمدید قرارداد او دیده نمی شود. همین موضوع باعث شده است تا شایعات فراوانی در مورد پیوستن این بازیکن به رئال مادرید در پایان فصل شنیده شود. حال سایت گل مدعی شده است که کیلیان ام باپه به سران رئال مادرید به طور شفاهی قول داده است تا به این باشگاه برود و مدیران مادریدی در پایان فصل خبر جذب او را اعلام خواهند کرد.

رئال مادرید در تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب ام باپه انجام داد اما سران پاری سن ژرمن تمام پیشنهادات باشگاه اسپانیایی را رد کردند تا ام باپه در سال آخر قراردادش نیز در پاریس ماندنی شود. حال گل مدعی شده است که ام باپه در همان تابستان و بعد از شکست رئال در جذب مهاجم فرانسوی به سران رئال مادرید قول داده است که در تابستان سال بعد به سانتیاگو برنابئو بیاید.

به همین خاطر هم مدیران رئال با آرامش منتظر پایان فصل و آمدن این بازیکن به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد هستند و برای بستن قرارداد با ام باپه عجله ای ندارند. گفته می شود مدیران رئال قصد دارند برای این که آرامش اردوی رئال مادرید در فصل جاری و در مسیر کسب عناوین قهرمانی به هم نخورد، قرارداد ام باپه را در پایان فصل ببندند و اعلام کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی