|

کاپیتان مس: از پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم!

محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان می گوید تیم او روزهای سختی را در پیش دارد اما به دنبال کسب امتیاز از دیدار با آلومینیوم و پرسپولیس هستند.

لینک کوتاه کپی شد

محسن آذرباد بدشانس ترین بازیکن هفته هفدهم لیگ برتر بود. بازیکنی که می توانست حداقل یک گل زیبا را وارد دروازه فولاد کند، اما یک بار شوت او به زیر طاق دروازه حریف خورد و یک مرتبه نیز شهاب گردان شوت او را مهار کرد. بازیکنی که می گوید با وجود تساوی برابر فولاد، به دنبال حفظ رتبه چهارم جدول رده بندی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ محسن آذرباد کاپیتان مس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه و درخصوص دیدار با فولاد گفت: فولاد با نفراتی که جذب کرده، نشان داده به دنبال این مسئله است که در رتبه های بالای جدول قرار بگیرد. آنها حریف مستقیم ما بودند و دیدار سختی در خانه داشتیم. ما هم می توانستیم برنده باشیم و هم در دقایق آخر بازی شکست بخوریم. ولی خدا را شکر که بازی مساوی شد.

وی درباره عملکردش در بازی با فولاد گفت: دو تا شوت خوب در این بازی زدم که یکی از آنها به تیر دروازه برخورد کرد و دومی را دروازه بانشان گرفت. چند سانتر خوب نیز انجام دادم ولی متأسفانه توپ هایمان به گل تبدیل شد. اگر توپ هایمان در نیمه نخست وارد دروازه می شد، نتیجه غیر قابل پیش بینی رخ می داد.

آذرباد درخصوص وزش شدید باد در استادیوم سرچشمه گفت: این بازی نسبت به دیدارهای قبل، وزش باد خیلی شدید بود و در روند بازی تأثیرگذار بود ولی نمی شد کاری با آن کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی