|

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس خنثی شد؛ 18 میلیارد بهای رامین!

به نظر می‌رسد راه پرسپولیسی شدن رامین رضاییان کاملا مسدود شده باشد و او نتواند در نیم فصل دوم به تیم سابق باز گردد.

لینک کوتاه کپی شد

در خبرها آمده بود که باشگاه الدحیل برای صدور رضایتنامه رامین رضاییان مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خواسته است!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ رامین رضاییان زمانی که در لیست مازاد تیم السیلیه قرار گرفت تصور می‌کرد الدحیل (تیم اصلی رضاییان) به راحتی رضایتنامه اش را صادر کند تا او بتواند به ایران بازگشته و پرسپولیسی شود اما چنین نشد.

تیم ثروتمند قطری به عنوان یک باشگاه حرفه ای رامین رضاییان را با قیمتی گزاف خریده و پس از ناکامی لژیونر ایرانی او را به السیلیه قرض داده بود. پس از خروج رامین رضاییان از السیلیه حالا الدحیل به فکر راهی برای بازگرداندن بخشی از پول خودش افتاده است. تاریخ نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر هم به اتمام رسیده و تنها راه خرید رامین رضاییان آن هم به عنوان بازیکن آزاد پرداخت پول تیم قطری است!

مبلغ درخواستی قطری‌ها هم به اندازه ای است که پرداخت آن از توان باشگاه پرسپولیس خارج است. باشگاهی که حتی برای پرداخت پاداش بازیکنان خودش هم دچار مشکل شده و بدیهی است قادر به خرید رامین رضاییان نباشد. برهمین اساس پرسپولیسی‌ها در تماس تلفنی با رامین رضاییان همه چیز را به خود این بازیکن سپرده‌اند! رامین رضاییان هم نمی‌تواند چنین مبلغی را از جیب خودش بپردازد و در قطر مانده است که ببیند در نهایت باشگاه الدحیل چه تصمیمی برای او خواهد گرفت؟!

در همین راستا شنیدیم یک تیم متمول صنعتی که رابطه گرم و صمیمانه‌ای هم با مدیربرنامه‌های رامین رضاییان دارد دست به کار شده است بلکه بتواند با چانه زنی و پرداخت مبلغی او را از تیم الدحیل بخرد! ظاهرا مدیربرنامه‌های رامین رضاییان هم به دنبال رایزنی با باشگاه الدحیل و انتقال پیام باشگاه صنعتی ایرانی برای آخرین مبلغ پیشنهادی است تا بتواند رضایتنامه‌اش را از قطری‌ها بگیرد. این درحالیست که هواداران پرسپولیس به ویژه پس از شکست این تیم در سوپرجام در فضای مجازی به شدت خواستار خرید رامین رضاییان شده اند.

در صورتی که این لژیونر ایرانی به جای پرسپولیس راهی تیم صنعتی مورد نظر شود، رضا درویش و باشگاه پرسپولیس با فشار و اعتراض زیادی از سوی طرفداران پرتعداد این تیم روبرو خواهد شد. هوادارانی که اصلا و ابدا از شرایط این روزهای پرسپولیس راضی نیستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی