|

مشکل استقلال است؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر جایی در تیم ملی ندارد!

دعوت از گلر تیم سیزدهم لیگ به تیم ملی زمانی عجیب تر می‌شود که سنگربان تیم رده نخست لیگ با تنها ۴ گل خورده در ۱۲ دیدار نادیده گرفته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که برخی از تصمیمات و انتخاب‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی همچنان مبهم است و جای سئوال دارد، انتخاب محمدرضا اخباری و دعوت از او به اردوی تیم ملی در حالی که تیمش در رده سیزدهم جدول قرار داشته و خط حمله تراکتور با ۱۸ گل خورده بعد از پدیده و نفت مسجد سلیمان (دو تیم قعر جدول) ضعیف‌ترین خط حمله لیگ است، یکی از عجیب‌ترین انتخابات تیم ملی است که جای سئوال زیادی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ بعد از خط خوردن بیرانوند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، اسکوچیچ در اقدامی عجیب از دروازه‌بانی به جای او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد که هم خودش و هم تیمش در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و دروازه این دروازه‌بان به کرات باز شده است. اسکوچیچ در حالی اخباری را جانشین بیرانوند در اردوی تیم ملی کرد که سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان در حالی بهترین عملکرد و آمار را دارد که تیمش هم در صدر جدول قرار داشته و حسینی یکی از بازیکنانی است که پیش از این هم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

حسینی که سابقه ثبت طولانی‌ترین مدت بسته نگه داشتن دروازه را هم دارد، در این فصل ۱۲ بار درون دروازه استقلال قرار گرفته و تنها ۴ بار دروازه‌اش باز شده که یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. حسینی با ثبت ۹ کلین شیت دارای بیشترین تعداد کلین شیت است و این آمارها نشان می‌دهد او در حال حاضر آماده‌ترین دروازه‌بان شاغل در لیگ برتر می‌باشد.

دعوت از دروازه‌بان تیم سیزدهم جدول با سومین خط دفاع ضعیف لیگ از سوی اسکوچیچ وقتی عجیب‌تر و شائبه انگیز تر می‌شود که دروازه‌بان تیم صدرنشین با بهترین عملکرد، بهترین خط دفاعی، کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت به سید حسین حسینی تعلق می‌گیرد که از سوی اسکوچیچ نادیده گرفته شده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها