|

رضا درویش هم از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می دهد؟

درویش هنوز هیچ انتخاب و انتصابی انجام نداده و همین موضوع تردیدها را در مورد این که آیا او اصلا تصمیم دارد در بماند یا نه چند برابر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد تا زمانی که پول بازیکنان پرداخت نشود، آن ها راضی به انجام تمرین نخواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، چند روز قبل نوشتیم که برگزاری اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که رضا درویش خلاف وعده های قبلی هنوز پرداختی به بازیکنان و کادرفنی نداشته است. درنهایت نیز این اتفاق رخ داد و پرسپولیسی ها امروز با این که در محل تمرین حاضر شدند، تمرین نکردند تا مشخص شود تصمیم آن ها جدی است.

در همین ارتباط شنیدیم این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت و تا زمانی که مدیرعامل پرسپولیس به وعده خود برای پرداخت مطالبات بازیکنان عمل نکند، تمرین پرسپولیس آغاز نخواهد شد.

از این رو اگر فردا هم پرداختی به بازیکنان از سوی باشگاه انجام نشود، پرسپولیسی ها فردا هم تمرین نخواهند کرد. البته شنیده می شود رضا درویش نیز از این وضعیت ناراضی است و احتمال دارد همچون بیژن ذوالفقارنسب دست به انتخاب عجیبی زده و از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کند. شایعه ای که هرچند بسیار بعید به نظر می رسد اما احتمال آن با توجه به وضعیت این روزهای پرسپولیس و شایعاتی مبنی بر اینکه رضا درویش حق امضا ندارد و نامه ها را همچنان مجید صدری امضا می کند، زیاد است. به خصوص که دقایقی قبل یحیی گل محمدی نیز از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد تا فشارها بیش از پیش روی مدیرعامل جدید باشگاه باشد.

به تمام این ها اضافه کنید که درویش هنوز هیچ انتخاب و انتصابی در باشگاه پرسپولیس انجام نداده و همین موضوع تردیدها را در مورد این که آیا او اصلا تصمیم دارد در باشگاه بماند یا نه چند برابر کرده است.

گفتنی است آخرین وعده درویش این است که او فردا یا شنبه هفته آینده ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

استعفای امروز یحیی گل محمدی نشان داد بازیکنان پرسپولیس با وعده شنبه درویش راضی به حضور در تمرین نشده اند وگرنه یحیی گل محمدی به جای آنکه نامه استعفایش را برای درویش و پیروانی بفرستد تا شنبه صبر می کرد و از شاگردانش هم می خواست تا شنبه منتظر بمانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها