|

توضیحات مهم عضو کمیته استیناف درخصوص پرونده بازیکن گل گهر

هفته آینده با اعضای استیناف دوباره جلسه می‌گذاریم و رأی را اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی دادرس در خصوص جلسه روز گذشته کمیته استیناف و عدم صدور رأی نهایی در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر اظهار داشت: ما روز گذشته جلسه برگزار کردیم و حدود 3 ساعت و نیم طول کشید ولی در نهایت به جمع بندی نهایی نرسیدیم و نیاز به تحقیقات بیشتر احساس شد و برای همین رأی نهایی صادر نشد و به آینده موکول شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  صدآنلاین؛ وی در مورد زمان صدور رأی نهایی گفت: مشخص نیست و ما هفته آینده احتمالاً یک جلسه دیگر با اعضای کمیته استیناف برگزار خواهیم کرد و در نهایت فکر می‌کنم در این جلسه به جمع بندی نهایی برسیم و رأی را صادر کنیم. زمان این جلسه و زمان صدور رأی نهایی به طور دقیق مشخص نیست ولی آقای صالحی بعد از صدور رأی آن را اعلام و رسانه‌ای خواهند کرد. فعلاً نمی‌توانم تاریخ دقیق به شما بگویم.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه رأی احتمالی چه خواهد بود، توضیح داد:‌ قبلاً گفته بودم همه چیز 50-50 است و هنوز هم همین را می‌گویم که هم احتمال دارد رأی برگردد و هم احتمال دارد تایید شود و مثل سابق همچنان چیزی معلوم نیست.

دادرس در مورد اینکه گفته می‌شود صحبت‌های محمدحسین میثاقی و واکنش‌های تندی که روابط عمومی استقلال و پیکان نسبت به آن داشتند و همچنین جوی که در فضای مجازی ایجاد شده باعث تاخیر در صدور حکم شد، اظهار داشت: اصلاً چنین نیست و اعضای کمیته استیناف قاضی‌های با 25-30 سال سابقه هستند و افراد جوان و خامی نیستند که تحت تاثیر این فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند.

وی در مورد اینکه خودش فضای مجازی را دنبال می‌کند یا نه، گفت: کم و بیش دنبال می‌کنم ولی خیلی درگیرش نیستم. من اصلاً ندیدم میثاقی چه صحبتی انجام داده و بعداً شنیدم که چه حرفی زده است. به هر حال هر شخصی تریبونی دارد و آزاد است هرچه می‌خواهد بگوید و نمی‌توانیم جلوی دهان کسی را بگیریم.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه چرا گزارش پلیس فتا در اختیار افکار عمومی قرار نمی‌گیرد، توضیح داد: اینکه معاون پلیس فتا گفته این گزارش باید به اطلاع عموم برسد نمی‌دانم بر چه اساسی است ولی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم می‌گیرد و ما تصمیم گیرنده نیستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها