|

نفر اول خط حمله پرسپولیس من هستم!

مهدی عبدی نمی‌خواهد مثل فصل پیش، فرصت تبدیل شدن به نفر اول خط حمله پرسپولیس را از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در بازی با فولاد، فقط دو ضربه به سمت چارچوب حریف زد، اما یکی از همین ضربات، برای گرفتن ۳ امتیاز کافی بود. مهدی عبدی در نیمه دوم، روی یک ضد حمله توانست با استفاده از توپی که مدافعان برگردانده بودند، تیر خلاص را به فولاد بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ عبدی فصل پیش هم مقابل فولاد در آزادی، موفق به گلزنی شد، اما عملکرد نه چندان خوب او در سایر مسابقات نیم فصل اول، اجازه نداد نیم فصل دوم مهاجم اول سرخپوشان باقی بماند. این‌بار اما، او قصد ندارد فرصتی که با مصدومیت آل‌کثیر نصیبش شده را از دست بدهد و در دو بازی آخر تیمش، عملکردی درخشان داشته است.

پرسپولیس پس از مصدومیت آل‌کثیر، سه بازی با فجرسپاسی، ذوب آهن و فولاد انجام داده و در هر سه مسابقه توانسته به پیروزی برسد. عبدی، تک مهاجم کلاسیک پرسپولیس در هر سه مسابقه بوده است. ۳ بازی و ۳ گل، آمار خوبی برای عبدی در این مدت محسوب می‌شود و او اجازه نداده جای خالی در خط حمله سرخپوشان احساس شود. عبدی مقابل فجرسپاسی، موفق به گلزنی نشد، اما در پیروزی ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن، ۲ گل از ۳ گل تیمش را زد. در بازی این هفته با فولاد هم، عبدی زننده تک گل پرسپولیس بود. این عملکرد، می‌تواند اهداف پرسپولیس در نقل و انتقالات را تغییر دهد. با توجه به مصدومیت آل‌کثیر و عملکرد نه چندان خوب حامد پاکدل، آن‌ها مجبورند یک مهاجم تازه به خدمت بگیرند. فرم خوب عبدی، دست پرسپولیس را باز می‌گذارد که با فشار و نگرانی کمتری، در بازار زمستانی دنبال گزینه‌ای تازه بگردد.

عبدی در لیگ بیستم هم، فرصتی مشابه به دست آورد. نیم فصل اول علی علیپور از پرسپولیس جدا شده بود و عیسی آل‌کثیر، بخاطر شادی گلش دوران محرومیت را پشت سر می‌گذاشت. عبدی در این مدت، عملکرد خوبی نداشت و فقط دو گل برای پرسپولیس زد. همین موضوع هم باعث شد آن‌ها نیم فصل دوم علاوه بر آل‌کثیر تازه برگشته، شهریار مغانلو را هم به تیم‌شان اضافه کنند. عبدی در دوران حضور همزمان آل‌کثیر و مغانلو، از هر دوی آن‌ها بهتر گل زد. با این حال این فصل هم یحیی گل‌محمدی، فرصت بازی بیشتری در اختیار عیسی آل‌کثیر قرار داد و عبدی به گزینه دوم پرسپولیس تبدیل شد. او این فصل یک‌بار دیگر، به تنها گزینه پرسپولیس در خط حمله تبدیل شده و نمی‌خواهد دوباره، فرصت سوزی کند. عملکرد عبدی در ۳ هفته اخیر، نشان می‌دهد خرید آینده پرسپولیس در خط حمله، کار سختی برای رقابت با شماره ۱۶ این تیم دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها