|

پیشنهاد فولاد به پرسپولیس؛ 3 بازیکن بدهید شیمبا را ببرید!

فولادی‎‌‌ها برای رفتن شیمبا به پرسپولیس درخواست جذب سه بازیکن را از این تیم کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

کمبود مهاجم در لیگ برتر به حدی رسیده که مهاجم 40 ساله مورد توجه همزمان سرخابی‌های پایتخت قرار گرفته است! لوسیانو پریرا بازیکنی است که به سوژه اصلی نقل‌و‌انتقالات زمستانی تبدیل شده و چند تیم را خواهان خود می‌بیند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ پریرا در حال حاضر با 7 گل زده بعد از گادوین منشا به همراه کوین یامگا در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد. نکته این بازیکن البته این است که او بیشتر گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمررسانده است. این مهاجم در ابتدا موردنظر فرهاد مجیدی بود اما بعد از مصدومیت عیسی آل‌کثیر به صدر جدول خریدهای یحیی گل‌محمدی هم اضافه شد. در حال حاضر مذاکرات پرسپولیس با باشگاه فولاد به شکل جدی‌تری دنبال می‌شود.

گرد و خاک فولاد در نقل‌و‌انتقالات

فولادی‌ها که در ابتدای فصل بازیکنان زیادی را از دست داده و به دلیل پنجره بسته هیچ بازیکنی را جانشین نکردند، در نیم‌فصل به دنبال تقویت خود هستند. جواد نکونام قصد دارد علاوه بر چند خرید با معاوضه یک بازیکن خودی با دو، سه بازیکن تیم‌های دیگر کمبود داشتن بازیکن باکیفیت را جبران کند. به همین دلیل بیشتر اخباری که پیرامون نقل و انتقالات فولاد شنیده می‌شود به معاوضه بازیکنان اختصاص دارد.

در روزهای گذشته خبر معاوضه صالح حردانی، دفاع رسات فولاد با رشید مظاهری و آرش رضاوند از استقلال مورد توجه قرار گرفت. فولاد همین فرمول را برای جذب بازیکن از پرسپولیس پیش گرفته‌است. آخرین خبری که در مورد حضور شیمبا در پرسپولیس مطرح شده، معاوضه او با سه بازیکن پیشنهادی جواد نکونام است. گفته می‌شود این مربی در ازای حضور بهترین گلزن تیمش در اردوی قرمزهای تهران، رضا اسدی، مهدی شیری و سعید آقایی را درخواست کرده است . آنطور که مشخص است قطعا باشگاه پرسپولیس با جدایی هر سه بازیکن موافقت نخواهد کرد و در تلاش است که بتواند با یک یا نهایت دو گزینه از این لیست، شیمبا را سرخپوش کند.

یحیی با جدایی کدام بازیکنان موافق است؟

اولویت یحیی گل‌محمدی در تعطیلات زمستانی جذب یک مدافع راست است. حتی با حضور بازیکن تاجیکستانی، در صورت موافقت کادرفنی با حضور رامین رضاییان و مذاکرات مثبت با این بازیکن، او اولویت حضور در جناح راست خواهد بود. پرسپولیس در صورت آمدن رضاییان مشکلی با جدایی شیری نخواهد داشت. رضا اسدی هم بعد از بازی‌های چند هفته اول به نیمکت منتقل شد و فعلا نتوانسته خودش را با شرایط پرسپولیس وفق بدهد. به همین دلیل او اولین گزینه‌ای است که برای مبادلات نامش مطرح می‌شود. در این لیست فقط سعید آقایی گزینه‌ای است که موافقت با جدایی او بعید خواهد بود. آقایی تنها دفاع چپ تخصصی فعلی پرسپولیسی‌هاست و در لیست پرسپولیس گزینه‌ای هم برای این پست دیده نمی‌شود و به احتمال زیاد خبری از جدایی آقایی نخواهد بود. 

پرسپولیس در حال حاضر 2 جای خالی دارد و در صورت خارج کردن نام  بوژیدار رادوشوویچ و عیسی آل‌کثیر از فهرست، این عدد به 4 خواهد رسید. به همین دلیل پرسپولیس از نظر جای خالی مشکلی برای جذب بازیکن ندارد. مشکل آن‌ها اما این است که بازیکنی برای جذب در بازار وجود ندارد و اندک گزینه‌های موجود هم چنین شرایط سخت و پیچیده‌ای دارند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی