|

گزینه جذاب پرسپولیس در نقل و نتقالات؛ فرشید اسماعیلی یاغی جدید!

در صورت فسخ قرارداد فرشید اسماعیلی، این بازیکن گزینه خوبی برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت خواهد بود

لینک کوتاه کپی شد

کادر‌فنی پرسپولیس احتمالا در روزهای آینده شرایط جذب فرشید اسماعیلی را بررسی خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران، تمام باشگاه‌ها به دنبال آن خواهند بود تا با جذب نفرات مد نظرشان نواقص تیم خود را برطرف کنند. باشگاه پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و آن‌ها می‌خواهند تا با نظر سرمربی خود چند بازیکن با کیفیت داخلی و خارجی را جذب کنند.

یکی از پست‌هایی که یحیی گل محمدی در آن به بازیکن جدید اعلام نیاز کرده پست هافبک هجومی خواهد بود، چرا که بعد از جدایی بشار رسن و احمد نوراللهی سرخپوشان نتوانستند بازیکنی در حد و اندازه این دو بازیکن در این پست جذب کنند‌.

شرایط سخت جذب بازکن با کیفیت خارجی و مشکلات پرداخت حقوق آنها باعث شده تا گل‌محمدی نیم نگاهی هم به بازیکنان داخلی داشته باشد تا در صورت عدم یافتن بازیکن خارجی مورد نظر خود، به سراغ جذب بازیکن داخلی برود.

در این بین گفته می‌شود عملکرد ضعیف فرشید اسماعیلی باعث نارضایتی مدیران باشگاه العربی شده است و آنها به دنبال آن هستند تا به زودی قرارداد هافبک ایرانی خود را فسخ کنند.

در صورت فسخ قرارداد فرشید اسماعیلی، این بازیکن گزینه خوبی برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت خواهد بود، چرا که تجربه بالای این بازیکن در لیگ ایران قطعا به کمک پرسپولیس خواهد آمد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی