|

بهترین های آسیا معرفی شدند؛ ایران صفر!

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال ستاره کره ای تاتنهام را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2021 انتخاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2021 فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال طبق روال سال های قبل به انتخاب و معرفی بهترین های این سال در قاره های مختلف پرداخته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بر اساس انتخاب فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، سون هیونگ مین، ستاره کره ای باشگاه تاتنهام انگلیس به عنوان بازیکن سال فوتبال آسیا در سال 2021 انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که سون رقیبانی چون مهدی طارمی از ایران (پورتو پرتغال) را هم داشت.

01675080

علاوه بر بهترین بازیکن، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال در شش بخش دیگر هم بهترین های آسیا را انتخاب کرد که سهم فوتبال ایران از این انتخاب ها صفر بود.

بهترین سرمربی ملی: هروه رنار(عربستان)

بهترین سرمربی باشگاهی: لئوناردو یاردیم (الهلال عربستان)

بهترین دروازه بان: متئو رایان (استرالیا)

بهترین داور: فلیکس بریث (استرالیا)

بهترین بازیکن جوان: تاکفوسا کوبو (ژاپن)

بهترین بازیساز: تاکفوسا کوبو (ژاپن)

01675082

نکته قابل توجه در بین این انتخاب ها، رسیدن دو عنوان برتر به پدیده این روزهای فوتبال ژاپن است. تاکفوسا کوبوی 20 ساله که در این سال ها خوش درخشیده و راهی لالیگا شده، یکی از بهترین های تیم ملی کشورش در المپیک 2021 بود و توانست دو عنوان بهترین بازیکن جوان و بهترین بازیساز سال آسیا را مال خود کند. هر دو عنوان مربی برتر در بخش های باشگاهی و ملی هم به عربسانی ها رسید و سرمربیان خارجی تیم ملی این کشور و باشگاه الهلال عناوین یاد شده را مال خود کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها