|

4 تیم مرحله نیمه نهایی جام عرب مشخص شدند؛ 1 آسیایی و 3 آفریقایی

تورنمنت جدید جام عرب که در قطر برگزار میشود، به مرحله پایانی خود رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

جام عرب، تورنمنتی بود که اولین دوره آن از هفته گذشته با حضور 16 تیم در قطر کلید خورده است. این مسابقات که تحت نظر فیفا انجام می شود، در 4 شهر قطر و با حضور تیم های عرب قاره آسیا و آفریقا برگزار می شود. مرحله گروهی این مسابقات چند روز پیش به پایان رسید و 8 تیم برتر مسابقات شامل الجزایر، مراکش، امارات، قطر، اردن، مصر، عمان و تونس به مرحله بالاتر صعود کردند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طی دو روز گذشته، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برگزار شد که در نهایت 3 تیم آفریقایی و یک تیم آسیایی، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را به دست آوردند. نکته جالب توجه نتایج این مرحله، پیروزی پرگل قطر برابر امارات بود. قطر قهرمان آسیا و میزبان دوره پیش روی جام جهانی است. سایر نتایج را مشاهده می کنید:

تونس 2 1 عمان
قطر 5 0 امارات
مصر 3 1 اردن
مراکش 2 2 الجزایر*

بازی مراکش و الجزایر به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت الجزایر با حساب 5 بر 3 رقیب خود را شکست داد و مصر هم در وقت های اضافه، از سد رقیب آسیایی خود، اردن، گذشت. 

گفتنی است در مرحله بعدی مسابقات، تونس به مصاف مصر می رود و قطر باید با الجزایر مصاف دهد تا چهره دو فینالیست مسابقات مشخص شود. هر دوی این مسابقات روز چهارشنبه برگزار می شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی