|

تکلیف مدیرعامل پرسپولیس مشخص می شود؟

علی نژاد گفت: روز گذشته کارگزار استقلال با سازمان لیگ قرارداد بست و تضامینی که سازمان لیگ بر آن تاکید داشته ارائه شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی نژاد در واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهدی علی‌ نژاد معاون وزیر ورزش در حاشیه مراسم تقدیر از مهین فرهادی‌ زاد در خصوص برگزاری دربی و حضور وزیر ورزش گفت:

دکتر سجادی، وزیر محترم ورزش در این دیدار حضور داشتند و من هم در وزارتخانه مشغول کار بودم.

علی نژاد در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یادآوری کرد:

این دو باشگاه مطالبه جدیدی را مطرح کردند نسبت به اینکه خودشان تبلیغات محیطی را انجام دهند و خودشان سهم سازمان لیگ را بدهند یعنی بر عکس گذشته. کار جدیدی بود و نیاز به کارشناسی و ارزیابی داشت تا نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود‌. جلسات متعددی با سازمان لیگ و مدیران دو باشگاه برگزار شد و نهایتا  توافق و روز گذشته برای استقلال انجام شد ولی برای پرسپولیس به صورت رسمی انجام نشده‌ است. روز گذشته  کارگزار استقلال با سازمان لیگ قرارداد بست و تضامینی که سازمان لیگ بر آن  تاکید داشته ارائه شد. فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا درآمد بیشتری در فوتبال وجود داشته باشد.

علی‌نژاد در خصوص هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس گفت:

این تصمیمی است که مجمع نسبت به ترمیم هیئت مدیره و انتخاب مدیر باید بگیرد و در دست بررسی است و مجمع به زودی تصمیم می‌گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص تایید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت:

تایید صلاحیت‌ها هنوز نیامده برای اینکه شرایط برابر وجود داشته چیزی را اعلام نکردیم تا شرایط تبلیغاتی برای کاندیداها یکسان باشد. تکمیل که شد اسامی را اعلام می‌کنیم.

علی نژاد در خصوص درخواست تعویق انتخابات از سوی فدراسیون‌هایی که انتخابات آنها برگزار نشده و فرصت ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک را ندارند، گفت:

این درخواست باید به هیئت اجرایی واصل شود و آنها تصمیم گیری می‌کنند اگر هیئت اجرایی تصمیم بگیرد از تصمیم آنها حمایت می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها