|

ملی پوشی که دیگر پرسپولیسی نمی شود!

پرسپولیسی ها در فضای مجازی با قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران شوخی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی که فصل قبل در تیم زووله هلند بازی می‌کرد، امسال بدون تیم ماند و چند روز قبل هم خبر خداحافظی این ستاره از دنیای فوتبال منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ ستاره ۳۴ ساله سابق تیم ملی که در ۲ جام جهانی به همراه تیم ملی حضور داشت، طی چند فصل اخیر بارها به تیم‌های ایرانی و به خصوص پرسپولیس لینک می‌شد. تقریبا در همه نقل و انتقالات چند سال اخیر، خبر مذاکره پرسپولیسی‌ها با قوچان نژاد در رسانه‌های داخلی منتشر می‌شد و حتی این بازیکن چند باری هم با پیشنهاد رسمی از پرسپولیس مواجه شد ولی موفق نشد بازی با پیراهن این تیم را تجربه کند.

بعد از خداحافظی رضا قوچان نژاد، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شوخی جالبی با او انجام دادند و می‌گفتند، تنها حسنی که خداحافظی قوچان نژاد از فوتبال داشت این بود که این ستاره سابق تیم ملی دیگر در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس لینک نخواهد شد و پرونده حضورش در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس برای همیشه بسته شد.

رضا قوچان نژاد از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ برای تیم ملی کشورمان بازی کرد. او در این ۶ سال برای یوزها ۴۴ بازی انجام داد و ۱۶ گل به ثمر رساند.

مهاجم ایرانی سابقه بازی برای باشگاه‌های هیرنوین، سنت ترویدن، آپوئل قبرس و زووله را در کارنامه‌اش دارد و آخرین تیم گوچی هم زووله بود که از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ برای این تیم بازی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها