|

پاسخ تند فرهاد مجیدی به حرف های درودگر!

از آقای آجورلو و بنده تا تک‌تک هواداران استقلال در سراسر دنیا، برای حقوق مسلم این باشگاه با کسی تعارف و شوخی نداریم

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی گفت: برداشت من از مناظره امروز مسئول سازمان لیگ و مدیرحقوقی باشگاه و صحبت‌های روزهای گذشته این است که آقایان دنبال لجبازی با استقلال هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ فرهاد مجیدی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره برنامه امروز ورزش و مردم و مناظره انجام شده، گفت: «جالب است آقای درودگر از آبروی باشگاهها در آسیا می‌گویند اما یادشان رفته که همین سه ماه قبل تیم استقلال مجبور شد با الهلال در ورزشگاه آزادی بازی نکند. آیا آن موقع کسی نگران هواداران استقلال نبود؟ تیم من در خاک عربستان به عنوان تیم اول صعود کرد اما آقایان در فدراسیون و سازمان لیگ یک الهلال را نتوانستند به تهران بیاورند، آن وقت از احترام به حقوق باشگاهها می‌گویند؟ بدتر اینکه ما حتی در دوبی هم نتوانستیم در حضور تماشاگران با الهلال بازی کنیم! در حالی که لیگ امارات در همان مقطع با تماشاگر برگزار می‌شد، رقیبان ما آنقدر قابلیت داشتند که بازی را در دوبی بدون تماشاگر کنند! آن وقت آقای درودگر می‌گوید که الهلال با چهار قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست. خب معلوم است با این میزان از عرضه و لیاقت؛ الهلال باید قهرمان بشود. آقایان چرا سه ماه قبل به فکر آبروی استقلال و فوتبال ایران نبودند؟!»

سرمربی آبی‌ها درباره بحث تبلیغات محیطی و موضوع محرومیت بازیکنان خارجی تیم استقلال در بازی با گل گهر تاکید کرد: «می‌شنوم که بعضی از مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ طوری حرف می‌زنند که انگار من جدا از باشگاه هستم و دنبال یارگیری هستند. این آقایان بدانند که تبلیغات محیطی تازه گام اول ماست. قدم بعدی حق محتوای تصویری باشگاه استقلال است. کاش باشگاه زودتر مقابل این حق طبیعی هم ایستادگی کند. از آقای آجورلو و بنده تا تک‌تک هواداران استقلال در سراسر دنیا، برای حقوق مسلم این باشگاه با کسی تعارف و شوخی نداریم. برداشت من از مناظره امروز و صحبت‌های روزهای گذشته این است که آقایان دنبال لجبازی با استقلال هستند. آقایان حرفه‌ای پاسخ بدهند که که حق پخش تلویزیونی چه شد؟ درباره اتفاق بازی با گل گهر هم باید بگویم که قطعا غیر از انگیزه انتقام‌گیری بر سر تبلیغات محیطی، اصرار دوستشان هم پشت این ماجرا وجود داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها