|

زمان درخشش روزبه فرا رسید!

روزبه چشمی که در بازی برابر تراکتور در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته بود، امیدوار است مقابل نساجی باز هم از ابتدا به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

روزبه چشمی یکی از خریدهای خوب فرهاد مجیدی در تابستان امسال بود. بازیکنی که پس از یک سال دوری از این تیم، یک بار دیگر به استقلال بازگشت و سرمربی آبی ها می تواند در میانه میدان و حتی خط دفاعی روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ با توجه به پلن و تاکتیکی که در شیراز مدنظر مجیدی بود، روزبه برای تیمش به میدان نرفت و چه بسا حضور او حتی در لحظات پایانی می توانست توان دفاعی استقلال بخصوص روی ضربات ارسالی و سر زنی را افزایش دهد اما این اتفاق رخ نداد تا 2 امتیاز مهم از دست فرهاد پر بکشد.

با تمام این اوصاف، چشمی در استقلال مدل 1400 یک نوع آچار فرانسه است که در خدمت تیم است. این بازیکن در روزهای گذشته با انگیزه های بالایی در تمرینات حاضر شده و امیدوار است بتواند یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. به دلیل دوری طولانی مدت و 6 ماهه این بازیکن از میادین، مجیدی در دیدار برابر تراکتور تصمیم گرفت فشار زیادی به چشمی وارد نکند و او را بین دو نیمه تعویض کرد اما حالا این بازیکن در پی پس گرفتن جایگاهش در ترکیب تیم است.

به طور کلی به نظر می رسد با رسیدن روزبه به آمادگی کامل و صد در صدی، او یکی از انتخاب های اصلی فرهاد در ترکیب تیمش باشد. مسئله ای که چشمی آن را در تمرینات نشان داده و این بازیکن قصد ندارد به عنوان یک بازیکن ذخیره فصل را ادامه دهد که صد البته شرط حضور او در ترکیب اصلی نیز، بازگشت به همان چشمی آماده ای است که ثبات و صلابت خاصی به خط دفاعی استقلال داده بود.

البته حضور در ترکیب تیم تنها انگیزه این بازیکن با تجربه نیست. در سال منتهی به جام جهانی، چشمی امیدوار است با درخشش در ترکیب استقلال بتواند نظر دراگان اسکوچیچ را نسبت به خودش تغییر داده و به عنوان یکی از مسافرین تیم ملی راهی جام جهانی 2022 قطر شود. هدفی که سخت به نظر می رسد اما دست یافتن به آن غیرممکن نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها