|

صحبت های طنز فیروز کریمی

واکنش عجیب فیروز کریمی پس از باخت مقابل استقلال

فیروز کریمی

سرمربی تراکتور در شبی که تیمش یک بار دیگر نتوانست طلسم استقلال را بشکند، صحبت های طنزی در نشست خبری داشت.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور که هفته گذشته را با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان به پایان رسانده بود امشب در هفته سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال تهران شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، صحبت های فیروز کریمی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این بازی را در ادامه می خوانید: فوروارد خارجی استقلال را مهار کردیم

 همان طور که در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم، بازی خیلی سنگین و نزدیک بود. فضا برای مانور هر دو تیم کم بود. از همدیگر شناخت داشتیم. فوروارد خارجی استقلال را ما توانستیم مهار کنیم. این به دلیل شناخت از هم بود؛ همین موضوع هم باعث شد تا بازی خیلی نزدیک و سنگین باشد.

چند بازیکن ما تحت تاثیر بازی بودند

متاسفانه 3-2 تا از بازیکنان ما نتوانستند کیفیت خودشان را در این بازی نشان دهند و تحت تاثیر بازی قرار گرفتند. دست مان از باب تعویض یک مقدار بسته بود. سعی می کنیم با استفاده از بازیکنان جوانمان نسبت به حل این مشکل اقدام کنیم تا در بازی های بعدی چنین نقصانی نداشته باشیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد روز مربی و سختی کار از او پرسید گفت که اکنون جای پاسخ به این سوال نیست!

کاری می کنیم استقلال دروازه بان نداشته باشد!

او واکنش طنزی به این سوال اشتباه داشت که فولاد قصد دارد مظاهری و رضایی دو دروازه بان استقلال را بخرد و شما چه تصمیمی دارید: این ربطی به ما ندارد این ها چه کسانی هستند؟ البته سعی می کنیم هر جفت آنها را بفروشیم که استقلال دیگر دروازه بان نداشته باشد تا در دور برگشت شکست شان دهیم. (سوال یاد شده به این دلیل اشتباه بود که خبرنگاری که آن را پرسیده بود، مخاطبش فرهاد مجیدی بود ولی نماینده سازمان لیگ سوال را از سرمربی تراکتور پرسید!)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها