|

مهدی عبدی لژیونر آینده پرسپولیسی هاست؟

فاکتور بسیار بزرگی که عبدی نسبت به دیگر مهاجمان دارد این است که در حرکات او در میدان هیچ نشانی از استرس و اضطراب دیده نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

 مهاجم جدید پرسپولیس نشان داده است که می تواند به زودی راهی فوتبال اروپا شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، هواداران پرسپولیس لقب بچه مدرسه ای را به او داده اند چرا که او هم مانند علیپور هنوز دوران دبیرستان را تمام نکرده بود راهی سرخ پوشان شد و اتفاقا مانند علیپور هم دروازه استقلال را خیلی زود باز کرد تا محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس کسب کند.

عبدی ۲۳ سال سن دارد و در قائم شهر به دنیا آمده است و کار خود را در پرسپولیس این شهر آغاز کرد و طولی نکشید که مورد توجه پرسپولیس پایتخت قرار گرفت و به آرزوی خود دست پیدا کرد.

نکته جالب درباره مهدی عبدی اینکه در تیم امید پرسپولیس توانست عنوان آقای گلی را کسب کند و بعد از آن به تیم بزرگسالان اضافه شد.

فاکتور بسیار بزرگی که عبدی نسبت به دیگر مهاجمان دارد این است که در حرکات او در میدان هیچ نشانی از استرس و اضطراب دیده نمی شود. او خیلی زود خود را به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل کرد. از یک طرف محرومیت عیسی آل کثیر و از طرف دیگر هم جدایی علیپور و طارمی باعث شد تا یحیی به او اعتماد کند.

عبدی در بازی های بزرگ خیلی خوب خود را نشان داد و اکنون به استاد زدن گل برابر تیم های بزرگ تبدیل شده است. گلزنی در داربی و مهم تر از آن نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که او یک مهاجم بزرگ است و حتی از این حیث بهتر از طارمی و علیپور است.

این بازیکن جوان مانند طارمی پنالتی نمی گیرد و یک در زدن ضربات سر تبحر ندارد و مانند علیپور هم جنب و جوش فعالیت زیادی ندارد و بدتر از آن اینکه زیاد وقت خود را صرف فضای مجازی می کند اما او یک استعداد ناب و منحصر به فرد است.

مهاجم سرخ پوشان پایتخت در دیدار برابر نساجی یک تنه باعث پیروزی تیمش شد.او در گل او با یک بغل پای فنی دروازه نساجی را باز کرد و گل دومش هم که از بهترین گل های هفته دوم بود. سرتوپی حرفه ای این بازیکن مدافع نساجی را به خانه فرستاد و بدون استرس و در کمال آرامش ضربه ای فنی به توپ زد تا دومین گل را به ثمر رساند.

عبدی یک استعداد ناب است که اگر به خوبی پرورش داده شود می تواند مانند طارمی و علیپور راهی فوتبال اروپا شود و حتی بهتر از این دو بازیکن هم ظاهر شود چرا که ضربات آخر او به توپ دقیق تر و فنی از طارمی و علیپور است و این آرامشی که دارد کمک زیادی به او برای تبدیل شدن به یک مهاجم بزرگ خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها