|

سکوت سازمان لیگ در قبال نامه آجورلو

مصطفی آجورلو

سازمان لیگ فوتبال واکنشی به درخواست باشگاه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی نداشته.

لینک کوتاه کپی شد

همزمان با رونمایی از کارگزار جدید استقلال توسط تیم مدیریتی این باشگاه،  مصطفی آجورلو با ارسال نامه به شکل رسمی از حیدر بهاروند خواست امتیاز بهره برداری از تبلیغات محیطی بازی‌های استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به این باشگاه واگذار شود تا فرایند درآمدزایی از طریق کارگزار به شکل کامل انجام شود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، هر چند هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان نداده ، اما از آنجا که در قرارداد جدید باشگاه استقلال و مجموعه کارگزار قید شده است چنانچه این امتیاز در اختیار این شرکت قرار گیرد، استقلال درآمدی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد و در صورت افزایش میزان قرارداد مبلغ اختصاص گرفته به باشگاه افزایش پیدا می‌کند بعید است مدیران باشگاه استقلال به راحتی قید این ماجرا را بزنند.

البته گویا مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده اند در صورتی که سازمان لیگ تعهد دهد همین مبلغ را با ارائه ضمانت نامه بانکی به استقلال پرداخت کنند حاضرند همچنان این امتیاز در اختیار سازمان لیگ باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان حاضر به پذیرش پیش شرط دیگری نیستند.

انتشار خبر توافق با کارگزار جدید استقلال با رقمی شگفت انگیز ۵۰۰ میلیارد تومان به قدری در شبکه‌های اجتماعی بازخورد مثبتی داشته که بعید است هواداران استقلال به سادگی از کنار این موضوع عبور کنند که با مخالفت سازمان لیگ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از این رقم کسر شود.

این قرارداد در شرایط به مرحله نهایی رسید که کارگزار فصل گذشته استقلال با رقم ۸۰ میلیارد تومان به امضا رسید و در نهایت استقلال در ادامه کار به واسطه اختلافاتی که میان مدیران این مجموعه با سرمربی فعلی تیم شکل گرفت حاضر به ادامه همکاری با استقلال نشد و در نهایت این قرارداد ۴۸ ساعت قبل توسط شورای داوری در وزارت ورزش و جوانان فسخ شد تا شرایط برای حضور کارگزار جدید مهیا شود.

با این شرایط در برهه کنونی بزرگترین سوال این است آیا سازمان لیگ برای دستیابی استقلال به این رقم خیره کننده حق امتیاز بهره برداری از تبلیغات محیطی را به استقلالی‌ها واگذار خواهد کرد یا اینکه جدالی سخت میان مدیران این باشگاه و فدراسیون عزیزی خادم شکل خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها