|

خشم استقلالی‌ها از اظهارات یک کارشناس استقلالی حامی پرسپولیس!

محمد تقوی به خاطر اظهارنظر عجیبش درباره دیدار پرسپولیس و الهلال به شدت مورد غضب آبی ها قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

با اینکه چند روز از دیدار تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشته و نماینده ایران حذف شده اما واکنش ها به حذف شاگردان یحیی گل محمدی که امید زیادی به حضور در سومین فینال آسیایی شان داشتند ادامه دارد.

حمایت مسئولان باشگاه پرسپولیس از کادرفنی با وجود انتقاد زیاد از یحیی گل محمدی و دستیارانش از یک سو و اظهار نظرات کارشناسی با رویکرد های مختلف از سوی دیگر باعث شد فضای رسانه ای و مجازی همچنان تحت الشعاع حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باشد.

کنار این مسئله، کری خوانی هواداران پرسپولیس و استقلال که هر دو توسط الهلال عربستان حذف شده اند وارد فاز تازه ای شده است. در این میان اظهارنظر دو پیشکسوت استقلال درباره بازی سرخابی ها با الهلال عربستان در دو مقطع جداگانه به سوژه جذاب هواداران سرخابی تبدیل شده است.

محمد تقوی که پیشتر به خاطر انتقاداتش از فرهاد مجیدی مورد اعتراض هواداران استقلال واقع شده بود حالا به خاطر اظهارنظر عجیبش درباره دیدار پرسپولیس و الهلال به شدت مورد غضب آبی ها قرار گرفته است.

او ضمن تاکید بر اینکه الهلالی که مقابل پرسپولیس قرار گرفت قوی تر از تیمی بود که چند هفته پیش با استقلال بازی کرد گفته بود: علت اصلی باخت پرسپولیس حضور ۲۰ - ۲۵ هزار تماشاگر عربستانی در ورزشگاه ریاض بوده است! این اظهارنظر جدا از شائبه حمایت و طرفداری تقوی از پرسپولیس، از آن جهت باعث خشم هواداران استقلال شده که سرخپوشان در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه مقابل تماشاگران تاجیک به مصاف حریف شان رفتند. ضمن آنکه پرسپولیس در فینال فصل گذشته هم با حضور تماشاگران قطری در دیدار فینال مقابل اولسان کره جنوبی قرار گرفت.

نکته بعدی صحبت های تقوی اینجاست که تماشاگران عربستانی هم ۲۵ هزار نفر نبودند و طبق آمار بازی حدود ۱۴ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها