|

گل محمدی، مصمم برای اثبات مجدد خودش

یحیی گل محمدی

بعد از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، شاید تنها نکته مثبتی که به آن اشاره کرد، صحبتهای سرمربی قرمزها بوده.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی ایرادهایی در این بازی داشت که شاید بتوان مهمترین آن را تعویض رضا اسدی دانست(البته فرزاد حبیب‌اللهی آنالیزور پرسپولیس در دوران برانکو، از این تعویض دفاع کرده است) و اینقدر در فضای مجازی روی ایرادهای او مانور شد که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای از کادر فنی تیمش دفاع کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، نکته ویژه در مورد گل‌محمدی، مسئولیت‌پذیری او بعد از شکست روبه‌روی حریف عربستانی است، سرمربی پرسپولیس پس از این مسابقه، می‌توانست دلایل زیادی برای این نتیجه بد مطرح کند و این شکست را توجیه کند اما ترجیح داد مسئولیت نتیجه را بپذیرد و از هواداران تیمش عذرخواهی کند. رفتاری که نشان دهنده پختگی سرمری پرسپولیس است.

یحیی گل‌محمدی بلافاصله پس از ورود به ایران،تیمش را راهی ورزشگاه شهید کاظمی کرد تا شاگردانش را آماده فصل جدید کند. قرمزها تنها سه روز دیگر و در دیداری حساس باید به مصاف فولاد بروند و عملکرد پرسپولیس در این بازی نشان خواهد داد که آیا آنها شکست به الهلال را فراموش کرده‌اند یا اینکه هنوز درگیر آن بازی هستند.

یحیی این روزها با چهره‌ای مصمم‌تر در تمرینات تیمش حاضر شده و می‌خواهد به منتقدانش ثابت کند که قرار نیست اتفاقات بازی با الهلال، دیگر برای او و پرسپولیس تکرار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها