|

سوت آغاز لیگ بیست و یکم؛ اولین مدعی وارد می‌شود

لیگ برتر ایران

هفته اول لیگ برتر با برگزاری چهار بازی سه‌شنبه (27 مهر) آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بالاخره بازی‌های لیگ برتر ایران هم قرار است آغاز شود. شرایط پرسپولیس در همین هفته اول البته باعث می‌شود تا یک بازی با تاخیر برگزار شود. مسئولان سازمان لیگ خوش‌شانس بودند که پرسپولیس به مرحله بعدی صعود نکرد تا بی‌نظمی در برنامه بازی‌ها بیش از این ادامه پیدا نکند. پیکان هم تیمی است که اولین اعتراض را به نام خود ثبت کرد. این تیم به دلیل حضور بازیکنان جوان خود در تیم امید خواستار تعویق بازی شد که البته درخواست آن‌ها رد شد.

پیکان- نفت مسجدسلیمان؛ ناآماده‌ها

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال360، پیکانی‌ها به گفته خودشان آماده شروع بازی‌های لیگ نیستند. مجتبی حسینی اعلام کرده که در صورت به تعویق نیفتادن این بازی، با تیم امید همکاری نخواهند کرد! در هر صورت این بازی برگزار خواهد شد و دو تیم با سرمربیان جدیدشان کار خود را شروع خواهند کرد. نفت مسجدسلیمان هم با فراز کمالوند مانند پیکان، چندان آماده هفته اول لیگ نیست. آن‌ها کار خود را بسیار دیر آغاز کردند و بازیکنانی مانند جاسم کرار به تازگی به تمریناتشان ملحق شده‌اند. کمالوند بعد از فصل عجیبی که سال گذشته پشت سر گذاشت، می‌خواهد نشان دهد که چهره حقیقی او کدام بوده است؛ مربی موفق استقلال یا سرمربی ناکام سایپا؟

پیکان ستاره‌ای در فصل نقل و انتقالات جذب نکرده است و بهترین خریدهایش را می‌توان فرهاد کرمانشاهی و حسن پورحمیدی درون دروازه دانست. جاسم کرار هم بزرگترین خرید فراز کمالوند بوده است.

پدیده مشهد - آلومینیوم اراک؛ شروع جدید

هفته اول لیگ جدید در حالی شروع می‌شود که باز هم مشخص نیست نام نماینده مشهد چه خواهد بود. پدیده یا شهر خودرو اولین بازی را با آلومینیوم اراک برگزار خواهد کرد. پدیده که هم مدیرعامل و هم سرمربی و هم اسمش در تغییرات عوض شد با آلومینیوم که آن‌ها هم تغییرات زیادی داشتند و در نهایت روی نیمکت به گزینه فصل قبل خود یعنی رسول خطیبی رسیدند، بازی دارند. رضا مهاجری برخلاف خطیبی بعد از مدت‌ها به تیم شهرش برگشته و تغییرات زیادی هم نسبت به فصل گذشته انجام داده است.

محسن ربیع‌خواه و مهدی شریفی بازیکنان سابق پرسپولیس شناخته‌شده ترین‌ خریدهای پدیده هستند. ساسان حسینی و وحید محمدزاده را هم می‌توان بهترین خریدهای آلومینیوم در فصل جدید دانست.

نساجی مازندران - فجرشهید سپاسی؛ نبرد محبوب‌ها

نبرد دوست‌داشتنی‌ها؛ دو تیم پرطرفدار که دوئل آن‌ها در اولین هفته جذابیت‌های خاصی خواهد داشت و البته مثل همیشه با کمبودهایی هم همراه است. نساجی به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه شهید وطنی در ورزشگاهی در ساری باید میزبان باشد. علی‌اصغر کلانتری هم همراه تیمش که بعد از 8 سال به لیگ برتر بازگشته می‌خواهد نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

نساجی با دو بازیکن نام‌آشنایش یعنی مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی لیگ را آغاز خواهد کرد. احمد زنده‌روح هم معروفترین و بهترین خرید فجر سپاسی از گل‌گهر سیرجان است.

سپاهان اصفهان- مس رفسنجان؛ اولین مدعی وارد می‌شود

سپاهان تنها مدعی اصلی قهرمانی است که در روز اول به میدان خواهد رفت و هواداران این تیم کنجکاوند تا بببیند که محرم نویدکیا در تعطیلات چه کرده است. تیمی که حتی بازی تدارکاتی‌اش با پرسپولیس هم حسابی حاشیه‌ساز شد و فصلی سخت را در پیش روی خود می‌بیند.

آن سوی میدان هم یکی از بهترین تیم‌های فصل گذشته قرار دارد که با کیفیت بازی‌اش غافلگیرکننده ظاهر شد. آن‌ها در تعطیلات با تقویت خود قرار است بیش از پیش شگفتی‌ساز شوند. محمد ربیعی در دومین سال از برنامه سه‌ساله‌اش اهداف بزرگی در سر دارد و برای رسیدن به این اهداف در اولین قدم باید مانع بزرگی را از پیش روی خود بردارد.

صید محرم نویدکیا از پرسپولیس یعنی شهریار مغانلو مهم‌ترین خرید زردپوشان اصفهانی بود. در خریدهای پرتعداد محمد ربیعی هم می‌توان به فرشاد محمدی‌مهر یکی از بهترین دفاع‌راست‌های لیگ و همچنین معمای بازیکنان عمانی اشاره کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی