|

چرا اسکوچیچ به قدوس بازی نمی‌دهد؟

سامان قدوس

سامان قدوس مهمترین علامت سوال این روزهای تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

برای همه جای سوال دارد که چرا هافبکی که در لیگ جزیره حضور دارد و سطح بالای فوتبالش بر هیچ کسی پوشیده نیست‌، در دو بازی قبلی تیم ملی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. البته که اسکوچیچ کاملا حق دارد تیمش را بر اساس تفکراتش انتخاب کند و بهتر از هر شخص دیگری با شرایط بازیکنانش آشناست منتهی بازی ندادن به قدوس، به خصوص در بازی با کره، سوال برانگیز شده است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی،  دیروز و در حاشیه بازی دوستانه سپاهان و نساجی تلاش کرد تا چند دقیقه‌ای با سرمربی تیم ملی صحبت کند اما اسکوچیچ با گفتن اینکه تمام حرفهایش را در کنفرانس خبری بعد از بازی با کره جنوبی زده است، بدون انجام مصاحبه، کمپ الیاف را ترک کرد.

روزنامه جام جم در شماره امروزش مدعی شده که قدوس از نیمکت‌نشینی در تیم‌ملی ناراضی است و حتی در محفلی دوستانه گفته: «دو سال است در تیم‌ملی حضور دارم و نمی‌دانم دیگر چه زمانی باید فیکس شوم؟ ابتدا می‌گفتند تازه وارد هستم ولی الان تجربه لازم را دارم.»

دلیل نیمکت‌نشینی قدوس را اما روزنامه همشهری توضیح داده است.

به نوشته این روزنامه، اسکوچیچ برای سیستم پایه تیمش روی استفاده از چینش 2-4-4خطی به جمع‌بندی نهایی رسیده است. در این سیستم دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند که سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی هستند. غیراز این دو نفر، میلاد سرلک و احسان حاج‌صفی هم شانس حضور در این پست را دارند. دو هافبک هجومی هم قاعدتا باید توانایی بازی در کناره‌ها را داشته باشند. فعلا در این منطقه از علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده استفاده می‌شود. امثال وحید امیری، ترابی، قائدی و... هم می‌توانند گزینه‌های بعدی باشند. قدوس بازیکن لب خط نیست، بنابراین اگر اسکوچیچ در همین سیستم بخواهد از او استفاده کند، باید این بازیکن را به جای یکی از دو هافبک دفاعی‌اش به میدان بفرستد که گویا تمایلی به انجام این ریسک ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها