|

نظر مجیدی درباره حضور مجید جلالی در استقلال

مجید جلالی

وقتی حرف‌هایی درباره حضور جلالی در استقلال شنیده شد خیلی‌ها تصور می‌کردند اینها شایعاتی است که معمولا حول محور باشگاه استقلال به گوش می‌رسد!

لینک کوتاه کپی شد
1

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور مجید جلالی در استقلال مطرح شد و این سرمربی سرشناس که رابطه بسیار گرمی با مصطفی آجرلو هم دارد خودش طی مصاحبه‌ای صراحتاً آن را تأیید کرد و مدعی شد در آینده‌ای نزدیک شرایط و شکل همکاری او با آبی‌پوشان به طور واضح نمایان می‌شود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل ازخبرورزشی، حرف‌های مجید جلالی و ادعای او مبنی بر احتمال بالای همکاری‌اش با استقلال در میان بازیکنان این تیم هم بازتاب پیدا کرد. این‌طور که پیداست فرهاد مجیدی مشکلی با این که مجید جلالی تحت عنوان مدیر آکادمی یا معاون باشگاه در استقلال فعالیت کند ندارد اما سرمربی آبی‌پوشان بحث مدیریت فنی را نمی پذیرد و طی تمام دوران سرمربیگری خود در استقلال نه تنها زیر بار همکاری با چنین فردی نرفته بلکه حتی با کمیته فنی هم کار نکرد.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که سابقه رفاقت مجید جلالی با مصطفی آجرلو به بالغ بر ربع قرن می‌رسد. جلالی در سال ۷۴ سرمربی تیم نیروهای مسلح ایران بود و همراه با مدیرعامل کنونی استقلال توانست عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های ارتش‌های جهان را به دست آورد. این دو نفر همچنین سابقه قهرمانی پاس در فصل ۸۲ - ۸۳ را نیز به اتفاق یکدیگر دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها