|

داد و فریاد شبانه در شبکه ۳؛ مسیر متفاوت فوتبال برتر بدون حضور منتقدان!

فوتبال برتر-آرتین زهرابی

اگر پیش از این در برنامه ۹۰، دو نفر در مصاحبه تلفنی با هم دچار اختلاف نظر می شدند دود این اتفاق مستقیم به چشم فردوسی پور می رفت!

لینک کوتاه کپی شد

برنامه فوتبال برتر شب گذشته با حضور مدیران سابق باشگاه استقلال وارد مرحله ای تازه شد. ریتم کند و آهسته فوتبال برتر ناگهان با داد و فریادهای شبانه معاون سابق استقلال به هم ریخت و عضو مستعفی هیئت مدیره نیز تلاش می کرد با خونسرد جلوه دادن خود و شوت کردن توپ به زمین مخاطبان و قضاوت آنها، بحث را تمام کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، محمد حسین میثاقی هم طبق معمول برنامه را بد اجرا نکرد و به هر دو طرف زمان کافی را برای ابراز نظر و عقیده داد؛ همان کاری که در سال های گذشته عادل فردوسی پور انجام می داد و با ایجاد فضای دو قطبی، اجازه می داد موارد پنهان فوتبال ایران در برنامه پخش زنده آشکار شود.

پیش از این اما هر بار که فردوسی پور چنین برنامه هایی را روی آنتن می برد متهم به غوغاسالاری و جنجال سازی می شد. عده ای زیرآب او را نزد خیلی ها می زدند؛ بعضی ها در مصاحبه هایشان آرزوی تباهی عادل را می کردند و می خواستند پرچم فردوسی پور را از شبکه ۳ پایین بکشند؛ حتی کار به مجلس و ارگان های قانونی دیگر می کشید و خلاصه و خاصه این که فردوسی پور و برنلامه ۹۰ به محاق رفتند تا دوستان با آرامش بیشتر کارشان را دنبال کنند!

با این برنامه ای که میثاقی روی آنتن برد و دو چهره نه چندان مطرح فوتبال کشور را رودروی هم قرار داد اما آب از آب تکان نخورد؛ مخاطبان هم گیج و مبهوت نشدند و در عوض، مدیرانی را دیدند که به هر دلیل به هم می تاختند و داد سخن سر می دادند.

برای شبکه ۳ هم هیچ اتفاقی رخ نداد؛ برنامه ای روی آنتن رفت که بخشی از اعوجاج فوتبال ایران را به نمایش گذاشت و تصمیم گیری هم بر عهده آنهایی بود که این به ظاهر مناظره را دیدند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • روح ارسالی در

    آقای فردوسی پور قابل مقایسه با میثاقی نیست. این کجاو آن کجا.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها