|

نتیجه نهایی فوتسال ایران - قزاقستان 5 مهر 1400؛ جام جهانی لیتوانی

تیم ملی فوتسال ایران امروز در چارچوب رقابت های جام جهانی لیتوانی به مصاف قزاقستان رفت که در نهایت با شکست 3 بر 2 از رقابت ها حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتسال ایران پس از اینکه در مرحله گروهی جام جهانی دو پیروزی مقابل صربستان و آمریکا به دست آورد و برابر آرژانتین شکست خورد، در دور یک‌ هشتم نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 9 بر 8 به برتری رسید تا امشب به مصاف قزاقستان برود؛ تیمی که در گروه A با هفت امتیاز در صدر جدول ایستاد و پس از آن با نتیجه 7 بر صفر از سد تایلند عبور کرد تا حالا رودرروی ملی‌پوش ایران قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز»، ملی‌پوشان فوتسال ایران ابتدا با 2 گل اولادقباد و اسماعیلی پور از حریف خود پیش افتادند اما در نهایت برتری 2 گله مقابل قزاقستان را با شکست 3 بر 2 عوض کردند تا از جام جهانی کنار بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بد وافتضاح . صمیمی انگار تازه اومده فوتسال بازی کنه اون. از بازی گروهیش ک اخراج شد اینم از این بازی ک پاس عقب را با دست گرفت .حرف اصلی را تو زمین مربیا زدن ک متاسفانه مربی ما چیزی واسه گفتن نداشت وبلد نبود .

  • سعید وسعتی ارسالی در

    تیمی که میره تو لاک دفاعی اینجور باختی حقشه اگه درخشش دروازبان نبود که دو رقمی شده بودیم واقعا متاسفم برای این تیم و مخصوصا مربی به درد نخورش و همچنین گزارشگرش که تا آخر بازی فکر میکرد پرتقال تو پنالتی اسپانیا رو شکست داده.

  • الف ارسالی در

    افسوس از این بازی میشد مثل نیمه اول بازی میکردیم نباید عقب می‌کشیدیم

  • فری ارسالی در

    سلام من هم موافقم بنظرم هم سن و سال بازیکنا بالا بود هم اینکه تیم ما موقع دفاع تیم نبود و بیشتر انفرادی دفاع میکردن. باز بازیکنا با این سن و سال خیلی خوب زحمت کشیدن بنظرم لذ همین بازیکنا اگه ی مربی کار بلد و با دیسیپلین داشتیم امسال حتی میتونستیم قهرمان بشیم بنظرم کادر فنی فوق العاده ضعیف کار کرد و تمامی بردها هم روی تکنیک انفرادی بچه ها بود. مقابل ازبکستان 4 گل جلو بودیم ولی در نهایت با شانس و اختلاف 1 گل بردیم. امیدوارم فدراسیون ی مربی خارجی کار بلد و با دیسیپلین بیاره چون واقعا تیم فوتسال ما حرف برا گفتن زیاد داره و امیدوارم آقای ناظم و شریعه دست از سر این فوتسال برداره چون سیستمی که ما از تیم ملی دیدیم علی اصغری بود و تمام گلا رو حساب تکنیک ناب ايرانی بچه ها بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی