|

شوخی پرسپولیسی‌ها با زن مهدی قائدی+فیلم

Mehdi Ghayedi shayanews

قائدی اخیرا گفته بود «همسرم بهترین مشاورمه و میخوام از فوتبال امارات به انگلیس برسم» حالا پرسپولیسی‌ها با ایک فیلم با این حرف او شوخی کردند.

لینک کوتاه کپی شد
2

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فوتبالیست استقلالی است. ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند. خبری که در رسانه ها بسیار درباره ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی پیچیده است بزرگ بودن ستاره معصومی از همسرش مهدی قائدی است.  ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فیلم جنجالی دیگری را در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش تند بسیاری از کاربران را در پی داشت.

مهدی+قائدی

به گزارش «شایانیوز»، پرسپولیسی ها در واکنش به صحبت های اخیر مهدی قائدی که همسرش را بهترین مشاورش خوانده بود، این فیلم را منتشر کردند.

مهدی قائدی و همسرش ستاره

مهدی

ستاره معصومی فیلمی را در حال خرید از پاساژی در امارات منتشر کرده است. این در حالی است که کاملا حجاب خود را کنار گذاشته و این بی حجابی با نشر دادن در فضای مجازی ترویج می کند. اما سوال دیگر مردم علت انجام این کارهای عجیب توسط برخی ورزشکاران و فوتبالیست های جوان ماست

ویدئو جنجالی از همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی شاخ اینستاگرام است

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که به یک شاخ اینستاگرامی تبدیل شده، عکسی از خود در کنار مادر و برادرش منتشر کرد.

نکته جالب این عکس، مادر او است که بسیار جوان به نظر می‌رسد و احتمالا در سنین میانسالی باشد.

زندگی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

زندگی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی می‌دهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگ‌ها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.

همسر مهدی قائدی در صنعت مدلینگ

مرور فعالیت‌های همسر مهدی قائدی نشان می‌دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آن‌ها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد

قایدی

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری‌های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آن‌ها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

زندگینامه مهدی قائدی

مهدی قائدی که به گفته خودش قایدی درست است نه قائدی، متولد چهاردهم آذرماه سال ۱۳۷۷ می باشند و زاده خطه جنوب کشورمان و در شهر بوشهر می باشند.

در خانواده ای ۵ نفره رشد کرده است و یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

از کودکی به فوتبال علاقه داشتند و جسته و گریخته از سن ده سالگی بازی را در فوتبال شروع می کند و در تیم پایه فوتبال ایرانشهر شهر بوشهر به میدان می رود.

حدود ۸ سال در این تیم باقی می ماند و پس از اتمام ۱۸ سالگی به رده بزرگسالان این تیم منتقل می شود و در آنجا درخشش بی نظیری از خود نشان می دهد.

او در این دوره برای تیم اش ده گل به ثمر می رساند و از این حیث به عنوان پدیده لیگ یک را از ان خود می کند و توجهات باشگاه های برتر کشور را به تکنیک خود جلب می کند.

بازی مهدی قایدی در تیم مورد علاقه اش

مهدی قایدی در مصاحبه ای اینطور گفته بود که از کودکی استقلالی بوده است و به این تیم علاقه داشته است و آرزوی بازی در این تیم را در سر داشته تا این که در هفدهم تیرماه سال ۱۳۹۶ پس از عملکردی درخشان در تیم ایرانجوان بوشهر، طی یک قرارداد ۵ ساله به خدمت تیم اصلی استقلال در می آید و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را با استقلال کسب می کند.

مهدی قایدی؛ نیمار ایران

بسیاری از هواداران او را نیمار ایران می دانند و به دلیل تکنیکی که دارد این لقب را برای او انتخاب کرده اند. البته خود او نیز در مصاحبه ای نیز گفته بود که الگو اش در فوتبال نیمار است و دوست دارد تا شبیه او بازی کند.

همسر مهدی قائدی

مهدی قایدی خیلی زودتر نسبت به دیگر بازیکنان فوتبالی تصمیم به ازدواج رسمی می گیرد. این تصمیم شاید تحت الشاع حواشی باشد که از هک شدن صفحه اینستاگرام او و فاش شدن دایرکت هایش برگرفته باشد.

او در سن ۲۱ سالگی با خانمی به نام ستاره معصومی که از خودش هفت سال بزرگتر است ازدواج می کند تا شاید حواشی کمتری متوجه اش باشد.

چندی پیش نیز برای تولد همسرش جشن تولدی گرفت که در فضای مجازی تحت عنوان جشن تولد لاکچری همسر مهدی قایدی خبرساز شد.

هدف مهدی قائدی

مهدی قایدی در مصاحبه ای گفته بود که هدف اش بازی در تیم ملی است و باید طوری در استقلال بازی کنم که بتوانم تیم فنی تیم ملی را برای دعوت از خودم متقاعد کنم.

مم

در نتیجه درخشش قایدی در استقلال، تیم ملی فوتبال کشورمان از او برای حضور در تیم ملی دعوت می کند. این اتفاق در سال ۱۳۹۶ می افتد و در آن سال در تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان به میدان می رود و سه سال بعد به تیم ملی با مربیگری اسکوچیچ دعوت می شود.

عمل زیبایی

اگر نگاهی به عکس چند سال پیش مهدی قایدی بیاندازیم متوجه تغییر چهره او می شویم.

به هر حال هر طوری که باشد چهره مهدی قایدی پس از عمل های زیبایی و زوایه دار کردن فک اش که انجام داده است، بسیار تغییر کرده و جذابیت این ستاره لیگ برتر فوتبال افزوده است.

آسیب دیدن در یک سانحه رانندگی

بعد از ورود به استقلال، برای حل مشکل سربازی اش تصمیم می گیرد تا به دانشگاه برود و از این طریق معافیت سربازی کسب کند. در همین ماجرا زمانی که برای کارهای مربوط به دانشگاه اش به بوشهر سفر می کند، دچار یک سانحه رانندگی می شود و به بیمارستان منتقل می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نا ارسالی در

    اینا بی غیرتیو بی عفتی زناشون به حد اعلا رسوندن خدا لعنتشون کنه که خیلی از جونا که طرفداراشون هستند ازشون پیروی وتقلید میک

  • نگار ارسالی در

    امیدوارم همیشه موفق باشه و برای کشورش افتخار آفرین

  • ناشناس ارسالی در

    چه افتخاری بیار برای کشور😆😆😆😆😆😆😆😆

    • Kosar ارسالی در

      اونا همیشه افتخار میارن

    • ناشناس ارسالی در

      اون بره زنش جمع کنه،جلو چشم میلیون ها نامحرم،نمیخواد افتخار بیاره

  • F ارسالی در

    دوست عزیز که اسم ت نا هست زندگی هرکسی به خودش ربط و سعی کنیم قضاوت نکنیم بعدشم الان میگین من طرفدارش ام دارم ازش دفاع میکنم کاملاً اشتباه میکنید من فوتبالی نیستم ولی کاملاً از اینکه داخل زندگی دیگران دخالت کنیم و قضاوت شون کنیم بدم میاد

    • x.y ارسالی در

      با سلام حق با Fهست مانباید کاری به کار دیگران داشته باشیم
      ولی نمی‌دونم کی اینارو پخش می‌کنه تو گوگل خوب چیکار مردم دارید بزارید راحت زندگی بکنن.
      یا مثلاً میگن ماجرای طلاق مهراد جم و دنیا ج خو به ما چه
      مردم علت میکنن مشهورشن. اگه مشهور شدن ابرو شرفشو میبرن . یعنی چه؟😡

    • بهلول دانا ارسالی در

      احسنت خوشمان آمد👑

  • فرهاد ارسالی در

    راست میگن دیگه بی غیرتیم حدی داره بخدا من خودم استقلالیم ولی باغیریتی و دلقک بازی مخالفم اینکارا فقط واسه دیده شدنه ولی به قیمت نابودی و تباه شدن این زنه آخر این بازیکنو نابودش میکنه میره.

    • Kosar ارسالی در

      قبول دارم حرفتو

    • Kosar ارسالی در

      ببینید هر کسی افکار خودشو داره و جور دیگه ای قضاوت میکنه پس سعی کنیم تو زندگی کسی دخالت نکنیم

  • بعداتا ارسالی در

    بابا برو گم شو احمق هیچی ندیده حال ادم ازش بهم میخوره

  • علی ارسالی در

    انسانی که اجازه بده ناموسش رابااین وضعیت نامحرمان ببینندواقعابی بی‌غیرت است ازآنجایی که نامش مهدی است معلوم است که مسلمان است چرا بعضی مسلمانان ازکفارتقلیدمیکنندجوانانی در این مرزوبوم وجوددارندکه برای حفظ ناموس ازجان خودمایع میگذارند

  • ب ارسالی در

    پس میگید پیغمبر خدا زنش ۱۵سال از خودش بزرگتر بود حالا چتونه ول کن این بیچاره نیستین عقده ای ها

  • مهدی ارسالی در

    لطفا در مورد کسی قضاوت نکنید زندگی شخصی هر کس به خودش ربط داره
    مهدی جان ی دونه ایی باعث افتخار جنوب و ایرانی

  • ناشناس ارسالی در

    اگه کسی میخوادتوزندگیش دخالت نشه غلط میکنه عکسهای خودش ومیذاره تازه به دوران رسیده وقتی خودشو عرضه میکنه نمیشه درموردش چیزی نگفت

  • ناشناس ارسالی در

    من خودم .پرسپولیسیم ..ولی کمتر حرف مفت بزنین زندگی هرکس به خودش ربط داره ..اینکه همسرش چه قد بزرگتره فقط به خودش ربط داره اصلا به شماربطی نداره ..۲..حجاب وی ربط به خودش داره ..میگه گر خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو..مگه میشه صد هزارنفر سیا پوش باشن یه نفر قرمز ..پس اگه کشف حجاب کرد.دور ورش اینطوره..نمیشه نکنی .این ما هستیم که .فقر فرهنگی داریم .

    • ناشناس ارسالی در

      ینی متاسفم واسه ملتی ک هنوز دارن در مورد نفهمیدن مقاومت میکنن.چرا نمیخواین بدونین هرکسی زندگی خودشو میتونه بکنه و ب من و امسال ماها هیچ ربطی نداره.واقعا بعضی ها در حد و اندازه خودشونم نیستن ولی دارن در مورد بزرگتر از خودشون قضاوت میکنن.فقر فرهنگی‌ تو مملکت بیداد کرده.بیاین عقده ای نبودن رو یاد بگیریم.قسم میخورم بعضیها نمیتونن تا این حد باشن و گرنه خیلی بدتراز اینا بودن.پس کلاه خودتونو قاضی باشین

  • آشنا ارسالی در

    زندگی شخصی افراد، در محدوده خانه و خانواده قطعاً به خودشون مربوطه و کسی حق دخالت نداره، اما حضور در اجتماع باید توابع قواعد و باورهای عمومی باشه. نه اینکه هر کس هر طوری خواست عمل کنه. بگذریم از اینکه ما مسلمونیم و اعتقاد به حرمت بی حجابی داریم.

  • ناشناس ارسالی در

    آقای قائدی از وجود همچین همسری نهایت استفاده را ببر چون علاوه بر همسرت هم مشاورت و هم نردبان ترقی ات و هم اسپانسرت هم هست

  • عسل ارسالی در

    اینا زندگی شخصی خودشون رو در معرض عموم میذارن که چی بشه؟؟

    ما تو ایران یه جامعه ی علمی و چهارتا دانشمند رو نمیشناسیم.....ولی تا دلت بخواد از این مزخرفات رو داریم

  • علی ارسالی در

    خاک توی سر،زن مهدی قایدی،چون یه بوشهری هستم حالم بهم میخوره ک مهدی قایدی هم بوشهری،مردها بوشهری بی غیرت نیستن نمیدونم این چرا بی غیرته،

  • الیرزا ارسالی در

    تازه به نان ونوایی رسيدن این جوریه که آدم ازخودبی خودمی کنهِ
    آدم بااصالت باید خودشوکنترل کنه افسارگسیخته نباشه.
    خداهمه راهدایت کنه اول من.!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    برای همه شون متاسفم هم بازیگران سینما هم ورزشکاران که وقتی به جایی میرسنو پاشونو از خاک ایران بیرون میزارن خودشونو می بازن .خداوند همه شماها و به راه راست هدایت کند که با

  • ناشناس ارسالی در

    خداوند همه شماها و به راه راست هدایت کند که با پولای باد آورده چها که نمی کنید شاید بگید از زحمات خودتان هست اما کنی به فکر دیگران هم باشید و اینقدر هم از خودتون عکس و استوری نزارید وغم دل مردم و جوونای امسال شمارو خون نکنید

  • غلامرضا ارسالی در

    این زن اخرش این بازیکن را به‌ خفت خاری میکشه

  • م ارسالی در

    شما Fزندگی شخصی هر کس تا جایی ب خودش ربط داره ک درون خانواده باشه وقتی این طور عکس میزارن دیگه این شخصی نیس عمومیه.بعدشم همین هرزه ها هستن ک کلی جوونا رو ب گناه وا میدارن .جوونای خامم از همچین زباله هایی الگو بر میدارن

  • ناشناس ارسالی در

    دوست عزیز که اسمت F هست
    حرفت کاملا درسته ولی این حرفو برای کسی میزنن که سرش تو کار خودش باشه و ما سعی کنیم ببینیم چیکار میکنه
    ولی این خانم خودش اومده از کاراش فیلم و عکس گرفته و گذاشته داخل شبکه های اجتماعی که یعنی مشکلی با قضاوت شدن نداره

  • م. ی ارسالی در

    یاری مباد گدا معتبر شود!
    گر معتبر شود .
    از خدا بی خبر شود

  • . ارسالی در

    وحالا F عزیز باید ب شما گفت ک دراشتباهی،وقتی کسی خودشو کاراشو زندگیشو رسانه ای میکنه و در ملاء عام نشون میده،حتی کوچیکترین و بی اهمیت ترین رفتارشونورسانه ای میکنن ،پس نظرشون بر اینه که ما ببینیم و نظر بدیم...این افراد اتفاقا خودشون دوست دارن قضاوت بشن خودشونو در معرض قضاوت شدن قرار میدن ...

  • سوگل ارسالی در

    حیف آقای قایدی زنش اصلأ بدردش نمی‌خوره

  • علی ارسالی در

    متاسفانه اکثر سلبریتی ها تا به جایی می رسن یا لخت می شوند یا بی غیرت... کسی از بی غیرتی سود نبرده است .خدایا روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود......

  • Magdi ارسالی در

    خاک تو سرت بی غیرت با اون حجاب زنت
    امثال شما ها مایهه آبرو ریزی این ملت شریف اند

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا دیگه حالم ازهرچی تازه به دوران رسیده و عقد ه ای هست بهم میخوره

  • شهرام ارسالی در

    والا بازن قاعدی همه شوخی میکنن!!!

  • فرهاد ارسالی در

    آدم که ناموسش را مضحکه عام نمیکنه
    خیلی جلف و ندید بدید هستن هر دو تاشون
    بنظر من بیشتر مهدی مقصر هست که در این دلقک بازی ها نه تنها جلوی زنش را نمیگیره،بلکه همراه و مشوقش هست
    جمله تازه به دوران رسیده کاملا در موردشون صدق میکنه

  • Hamideh ارسالی در

    واسم خیلی جالبه که چرا خانوم ها از بی حجابی و بی حیایی حمایت میکنن!!! طرف زنشو لخت در معرض نمایش میزاره و بی غیرتیش و سیب زمینی بودنش رو نشونمون میده ، اونوقت خانم ها برای موفقیتشون دعا میکنند و میگن قضاوت نکنین....لطفا دهنتونو ببندین و با این هرزه ها همراه نباشید....بازم دم آقایون گرم...

  • تلیا ارسالی در

    اونجا امارات ه و یه کشور آزاد . به تو چ که حجاب نداره

  • ناشناس ارسالی در

    خاک برسرت بی جنبه بی غیرت

  • ص ارسالی در

    همسرشه یا مامان بزرگش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیری خوش شانس با اون قیافش

  • احمد ارسالی در

    داداشه من هرچیزی جنبه میخواد پول زیاد جنبه میخواد من پرسپولیسیم ولی معدی قایدیو به عنوان یه بازیکن خوب که میتونه به لیگای اروپایی خوب بره قبول دارم اما اگه خاشیه هاش بذار .کریم باقریم فوتبالیسته هنوز هیچکس از بچه های باقری یه عکس ندیده تاالانشم قایدی چندتا اشتباه داشته ولی ردکرده خداکنه به هرچی که نظرشه برسه

  • عادل ارسالی در

    بهتره اگه میخاد ستاره بشه بهتره از سید جلال یاد بگیره گر خواهی رسوایه عالم نشوی همرنگ جماعت شو،،

  • احمدی ارسالی در

    اینام چند وقت دیگه از هم جدا میشن مهدی میره با دنیا جهانبخت زنشم با تتلو زندگیای امروزی اینجوری امروز با علی فردا با ولی پس فردا کرم علی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها