|

توطئه کثیف اماراتی ها علیه نوراللهی؛ پای تیم ملی وسط است

احمد نوراللهی

از آنجایی که نوراللهی یکی از مهره‌های تیم ملی است، اماراتی‌ها قصد دارند قبل از بازی تیم ملی مقابل امارات، او را به لحاظ روحی تخریب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

احمد نوراللهی روزهای عجیبی را در لیگ امارات پشت سر می‌گذراند. بعد از تعویض او در بازی شباب الاهلی و الشارجه بود که یک رسانه مدعی دیپورت احتمالی این بازیکن از لیگ امارات شد. خبری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها پیدا کرد منتهی سرمربی الاهلی این شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش «شایانیوز»، با این حال، نوراللهی در بازی دیشب شباب الاهلی و الوحده، در دقیقه 93! وارد میدان شد و حتی یکبار هم توپ به پایش نخورد. خبرورزشی با اشاره به این ماجرا مدعی شده با توجه به آنکه نوراللهی یکی از مهره‌های مهم تیم ملی است، اماراتی‌ها قصد دارند قبل از بازی تیم ملی مقابل امارات، این بازیکن را به لحاظ روحی روانی تخریب کنند تا او نتواند نمایش خوبی با پیراهن تیم ملی داشته باشد و اتفاقاتی که در الاهلی برای او رخ داده، بی ارتباط با این ماجرا نیست.

خبرورزشی از قول یک ایرانی مقیم امارات از توطئه اماراتی‌ها علیه نوراللهی خبر داده تا این بازیکن، با شرایط خوبی به اردوی تیم ملی اضافه نشود و حالا باید دید بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به این روایت عجیب، واکنشی نشان خواهد داد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد صادقی حسنوند ارسالی در

    اینجاست که میگن همه چیز پول نیست اینا با پرسپولیس به هر چه خواستن رسیدن حالا که پرسپولیس بهشون نیاز داشت ول کردن رفتن حالا باید تاوان نمکدون شکستن را بدن

  • ناشناس ارسالی در

    دقیقا نظر من هم همینه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها