|

حکم جنجالی کمیته اخلاق علیه مجیدی؛ پایان فرهاد در استقلال؟

فرهاد مجیدی

چنانچه باشگاه استقلال موفق به شکستن رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نشود، بعید است که همکاری مجیدی با استقلال تداوم یابد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از امارات مشغول انجام تمرینات استقلال است، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب و شوک برانگیز، بدون اینکه توضیحات واضحی را بیان کند از محرومیت او پرده برداشته است.

به گزارش «شایانیوز»، و به نقل از شهرآرانیوز، در حکمی که از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آمده، می‌خوانیم: فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

در این حکم هیچ اشاره‌ای به دلیل محرومیت فرهاد مجیدی نشده است. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال معمولا توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌کند، اما در حکمی که به تازگی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، هیچ توضیح اضافه‌ای درباره دلیل یا دلایل محرومیت فرهاد مجیدی به رسانه‌ها داده نشده است.

با توجه به این محرومیت، باشگاه استقلال ابتدا باید اقداماتی را در راستای بخشودگی سرمربی‌اش انجام دهد تا بتواند در لیگ بیستم از وجود این مربی بهره بگیرد، اما چنانچه باشگاه استقلال موفق به شکستن رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نشود، بعید است که همکاری مجیدی با استقلال تداوم یابد و به احتمال زیاد سرمربی استقلال تغییر خواهد کرد.

در این باره به زودی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال موضع گیری خواهند کرد. مهدی پاشازاده هم می‌تواند پیرامون این ماجرا توضیحاتی بدهد. باید دید که سرنوشت باشگاه استقلال چه خواهد شد و آیا در برهه حساس کنونی که همگان انتظار آماده سازی استقلال برای لیگ بیست و یکم را دارند سرمربی جدید برمسند کار قرار خواهد گرفت یا اینکه رای می‌شکند یا تعلیق می‌شود وهر اتفاق دیگری.

به نظر می‌رسد طی روز‌های آتی بتوان آشکار‌تر درباره این ماجرا به بحث نشست. شاید هم مجیدی خبر از محرومیتش داشته که حاضر به حضور در نشست با مهدی پاشازاده نشده است؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها