|

هیئت مدیره مخالفت کرد؛ مددی مدیرعامل استقلال ماند

برخلاف شایعات مطرح شده در فضای رسانه‌ای یک منبع کاملاً آگاه به خبر ورزشی گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای احمد مددی موافقت نکرده ا…

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که رسانه‌ها خبر از موافقت هیئت مدیره استقلال با استعفای احمد مددی داده بودند اما یک منبع موثق به خبرورزشی گفت: هیچ موافقتی با استعفای آقای مددی انجام نشده و ایشان فعلاً در باشگاه مشغول به کار هستند.

البته احمد مددی به وزیر ورزش اعلام کرده که در استقلال نمی‌ماند اما تا این لحظه نه آقای سجادی با استعفای ایشان موافقت کرده و نه هیئت مدیره باشگاه استقلال چنین کاری را انجام داده است.

در همین راستا شنیدیم یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی استقلال هم خواستار آن شده که اعضای هیئت مدیره استقلال را خودش انتخاب کند که وزارت ورزش با این مسئله مخالف است و حتی شاید با استعفای احمد مددی مخالفت کند و او در استقلال بماند.

 در این رابطه همچنان باید منتظر اتفاقات روزهای آینده باشیم.

سکوت کانال رسمی باشگاه استقلال

معمولا اخبار رسمی باشگاه ابتدا باید روی کانال رسمی باشگاه که ارگان رسمی آن محسوب می شود، منتشر شود. خبر پذیرش استعفای مددی که برخی رسانه‌ها آن را منتشر کرده اند تا این لحظه در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر نشده است. البته این کانال واکنشی هم به این خبر نشان نداده است.

حالا باید دید باید طی ساعات آینده ارگان رسمی باشگاه استقلال خبر استعفای رسمی مددی و موافقت هیئت مدیره با این استعفا یا تکذیب آن را منتشر می‌کند یا ترجیح می دهد در این زمینه واکنشی نشان ندهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Reza ارسالی در

    من كه استقلالی هستم نمیدونم تو باشگاه استقلال چخبره هرروز صبح بلند میشم مثل زمان دو دولت احمدی نژاد و روحانی از قیمت دلار و تورم حالا از اخبار استقلال هرروز در عجب و شگفتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی