|

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال شد

مصطفی آجرلو

شنیده ها حاکی از آن است که حمیدرضا سجادی، وزیر ورزش و جوانان مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته نزدیکان باشگاه استقلال، وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی باشگاه تایید کرده است. احمد مددی بعد از چند ماه اعتراض هواداران استقلال بالاخره روز گذشته از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا کرد تا بعد از یک سال به کارش در این تیم پایان بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، در این بین حمیدرضا سجادی، وزیر ورزش و جوانان خیلی زود برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال دست به کار شده و مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی این باشگاه تایید کرده است. با این شرایط به نظر می رسد اسامی دیگری که برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده اند، در حد حدس و گمان هستند و مصطفی آجورلو گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی استقلال خواهد بود.

آجورلو در پاس تهران، استیل آذین و تراکتور سابقه مدیرعاملی دارد و با پاس تهران سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفتنی است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او حداکثر تا پایان هفته رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی خواهد شد.

اولین نقشه راه وزارت ورزش این بود که ملکیان را به عنوان سرپرست تعیین و پس از تکمیل هیات مدیره، آجورلو را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند اما احتمال دارد مرحله تعیین سرپرست، از این پروسه حذف شود و تا ساعاتی دیگر حکم مدیرعاملی آجورلو به صورت رسمی روی خروجی پایگاه خبری وزارت ورزش یا رسانه رسمی باشگاه استقلال قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی رضا ارسالی در

    تسلیت به خودم تسلیت به هوادارا تسلیت به همه مصیبت جای مصیبت

  • ابراهیم ارسالی در

    دست وزیردردنکنه اجرلو هم مدیر توانمندی انشالله موفق باشی

  • رضا فرویزی ارسالی در

    بنظر بنده اگر این انتصاب؟! واقعیت داشته باشد بازم اشتباه دیگری در حال رخ دادن است وجناب وزیر محترم باید کار ستادی انجام بدن و وارد این موضوع نشوند چرا که با تشکیل هیئتی متشکل از پیشکسوتان استقلال و متخصصین امر مدیریت واشخاص با علم روز این کار رقم می خورد. وباز ملاحظات سیاسی اجازه نمیده جوانان و متخصصین امر مدیریت واشخاص با علم روز وبا صلابتر وارد عرصه مدیریت کشور شود.

  • ناشناس ارسالی در

    گماردن آجرلو به مدیر عاملی استقلال بزرگ اشتباه نا بخشودنی وزیر ورزش خواهد بود

  • رضارحیمی بادافشانی ارسالی در

    دو باره اشتباه از جنس خود استقلال نیست دوباره به مشکل میخوریم در صورتی ممکنه موفق بشه که اعضای هیئت مدیره از جنس استقلال باشدتا بفهمند ودلشان بسوزد وبفکر تجارت نباشند@!!!

  • رضا ارسالی در

    انتخاب آجرلو برای باشگاه استقلال کاری بسیار اشتباه و غلط میباشد این باشگاه بزرگ بایستی با پیشکسوتانش اداره شود

  • محمد ارسالی در

    فقط مددی و هیت مدیره اش برن دیگه این وزیر اشتباه نمیکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها