|

مدیرعامل استقلال دست فرشید اسماعیلی رو کرد

فرشید اسماعیلی

پس از انتشار چت های خصوص مجیدی با مددی توسط اسماعیلی مددی محتوای کامل چت ها را منتشر کد تا معلوم شود که موضوع چت ها اصلا اسماعیلی نبوده.

لینک کوتاه کپی شد
2

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال ابهام‌هایی که بعد از انتشار یک پیام خصوصی میان خودش و فرهاد مجیدی از سوی فرشید اسماعیلی به وجود آمد اقدام به انتشار محتوای کامل آن چت کرد که علاوه برآنکه مشخص شد در آن پیام بحثی درباره اسماعیلی میان او و مجیدی مطرح نبود، بلکه این صحبت به ابوالفضل جلالی اختصاص داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، مجیدی در این پیام به مدیرعامل استقلال گفته که جلالی بعد از انجام عمل جراحی یک ماه دیگر باز می‌گردد و مدیرعامل استقلال هم به سرمربی این تیم اعلام کرده مشکلی وجود ندارد و در راستای جذب جلالی اقدام خواهد کرد.

این مکالمه نشان می‌دهد که سرمربی استقلال خواستار جذب بازیکنی است که با مصدومیت مواجه است و مدیرعامل باشگاه استقلال هم به هر دلیل با این درخواست موافقت کرده و سرانجام جلالی به استقلال ملحق شده است.

حالا با افشای این مکالمه این سوال بزرگ مطرح است که چرا باشگاه استقلال اقدام به جذب بازیکنی کرده با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند وبه چه علت فرهاد مجیدی که می‌دانست تیمش بازی حساسی با الهلال عربستان دارد، خواستار این بازیکن شده است؟!

جلالی در جریان اردویی که استقلال در کشور امارات برپا کرد تا مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد، غایب بود و نتوانست تیمش را مقابل الهلال همراهی کند. حالا بعد از عبور از این بازی و در حالی که پیش بینی می‌شد جلالی با استقلال به تمرینات جدی‌تر بپردازد، اما خبر‌هایی درباره ادامه مصدومیت این بازیکن به گوش می‌رسد و حتی گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که جلالی به دلیل آسیبی که از ناحیه عضله زیر شکم دیده، تا ۳ ماه دیگر هم نتواند فوتبال بازی کند!

اگر چنین اتفاقی رخ دهد استقلال که از اواخر مهر ماه باید وارد لیگ بیست و یکم شود همچنان نمی‌تواند از این بازیکن بهره بگیرد و جلالی هفته‌های آغازین لیگ برتر را از دست خواهد داد. با این حساب یکی از خرید‌های استقلال که بر سر آمدنش به این باشگاه هیاهوی بسیاری هم شده هفته‌های نخست را از کف خواهد داد و در ترکیب استقلال دیده نخواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فقط دنبال اینی که بگی مددی خوبه مشکل از کادر مربی و بازیکناست. چقدر حیله گرین

    • مجید نقی زاده ارسالی در

      به نظرم اون افرادی که مجیدی میخواست مدیر عامل نگرفت اینا میخوانداستقلال و نابود کنن ولی فرهاد نمیزاره باید هوادارا پشت فرهاد بمونن من مطمئنم فرهاد تیم رویایی برای استقلال میسازه فقط باید پشت فرهاد با تمام قدرت باستیم

  • امیرحسین معتمدی ارسالی در

    جلالی یکی از بهترین بازیکنان استقلال میشود بدون شک

  • حسین ارسالی در

    دیدگاه مشخصه😁
    سرمربی با سیاست ک دوسرباخت نشه

  • تاج💙⭐ ارسالی در

    آقای خبرنگار چقد میگیری اینا رو مینویسی؟!🙄

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها