|

توهین الهلال پرسپولیسی ها را خشمگین کرد

صفحه رسمی الهلال در واکنش به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به جای پرسپولیس از واژه «پیروزی» استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها باید در یک بازی حساس به مصاف الهلال عربستان برود. دیداری بسیار حیثیتی که قرار است ۲۴ مهر در عربستان و به میزبانی باشگاه الهلال برگزار شود.

صفحه رسمی باشگاه الهلال بعد از اینکه مشخص شد در مرحله بعد باید به مصاف قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران و فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بروند دست به اقدامی عجیب زد و به جای به کار بردن اسم پرسپولیس از پیروزی استفاده کرد.

موضوعی که خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخت و هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه باشگاه الهلال به شدت نسبت به آن واکنش نشان دادند.

پرسپولیسی‌ها مدعی شدند باشگاه الهلال با این کار قصد دارند تمرکز بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را برهم بزنند و به نوعی آن‌ها را وارد جنگ روانی کنند. کاری که واقعاً در آن استاد هستند.

هواداران پرسپولیس می‌گفتند جواب این بی‌ادبی الهلالی‌ها را بازیکنانمان در زمین بازی خواهند داد و با یک برد شیرین تیم ثروتمند الهلال را حذف خواهند کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی طرف ارسالی در

    کجاش توهین بوده این؟؟؟؟حتی ما دهه شصتیا هم این تیم رو باهمین اسم میشناسیم چون اونموقع که فوتبال ایران رو میدیدم اسمش پیزوری بود ایناهم رو سابقه قبلی گفتن ن جنگ روانی بوده ونه توهین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها