|

عقب نشینی سجادی از تغییر مددی؛ وزیر ورزش پشت مدیران استقلال؟

سجادی

وزیر ورزش و جوانان در اظهاراتی غیرمنتظره بعد از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان اعلام کرد هیات مدیره استقلال مورد اعتماد او است.

لینک کوتاه کپی شد

درحالی که وزیر ورزش و جوانان پیش از بازی استقلال با الهلال عربستان بارها از تغییرات قطعی در باشگاه استقلال پرده برداشته بود وحتی در مقطعی که نام مصطفی آجرلو مطرح شد نسبت به آن واکنش نشان داد و خواستار صبر و تحمل هواداران این باشگاه مردمی شده بود اما وزیر ورزش در اقدامی عجیب بعد از باخت استقلال مقابل الهلال عربستان از ابقای مدیران استقلال سخن به میان آورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، سجادی با اعلام اینکه هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مورد اعتماد او است تمام گمانه زنی‌ها درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال را به سمت دیگری سوق داد. 

اینکه چرا وزیر ورزش و جوانان در عرض ۱۰ روز ناگهان سیاست خود در قبال باشگاه استقلال را تغییر داده روشن نیست، اما فراموش نمی‌شود که او ۱۰ روز قبل به هواداران این باشگاه گفته بود که مدیریت استقلال به طور قطع عوض می‌شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. شاید این سیاست به دنبال خود تصمیم‌های غیرمنتظره‌تر بیشتری را هم ببیند؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بازنشسته ارسالی در

    هرکجاعلی دایی باشه برای تیم مقابل مشکل درست میشودچون بامدیران سایپااختلاف داشت الآن چوبش رااستقلال میخوره تجربه ثابت کردهرکسی بادایی کارکردازفوتبال محومیشودچون
    محبوبیت نداردفقط مشعورهستش احمدزاده درتیم ملی دستیارش بوداز فوتبال محوشدخوش یُمن نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی