|

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس - تراکتور هفته بیست و نهم یکشنبه 3 مرداد

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس - تراکتور

دیدار پرسپولیس و تراکتور در حالی انجام شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی نیم نگاهی نیز به اصفهان داشتند چرا که نتیجه آن بازی در تعیین قهرمان مهم …

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور سازی تبریز بود و در حالی که با یک گل از تراکتور عقب افتاده بود در نهایت با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش«شایانیوز»، دیدار پرسپولیس و تراکتور در حالی انجام شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی نیم نگاهی نیز به اصفهان داشتند چرا که در صورت غلبه بر تراکتور و هر نتیجه ای غیر از پیروزی در ورزشگاه نقش جهان، همین امشب آنها قهرمان لیگ برتر می‌شدند اما سپاهان هم ذوب آهن را شکست داد تا کار قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود.

پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

گل اول تراکتور به پرسپولیس

پرسپولیس 0 - تراکتور 1 (پیمان بابایی- دقیقه 50): حرکت سامان نریمان جهان از سمت راست با ضربه او همراه شد که توپ به تیرک خورد و در ادامه پیمان بابایی روی ریباند دروازه خالی را گشود.

شرح گل تساوی پرسپولیس مقابل تراکتور

پرسپولیس 1 - تراکتور 1 (مهدی عبدی - دقیقه 64): مهدی ترابی به هر زحمتی که بود توپ را لب خط از دفاع تراکتور عبور داد و توپ را به عبدی سپرد و این بازیکن با ضربه دقیق قفل دروازه اخباری را شکست. 

گل دوم پرسپولیس به تراکتور

پرسپولیس 2 - تراکتور 1 (احمد نوراللهی - دقیقه 68): هافبک دفاعی تیم پرسپولیس از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ به سر بازیکن تراکتور خورد و به شکلی عجیب وارد دروازه شد.

گل سوم پرسپولیس به تراکتور

پرسپولیس 3 - تراکتور 1 (مهدی عبدی - دقیقه 90+4): مهدی عبدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از دو سر توپ و دریبل بازیکنان تراکتور، موفق شد دروازه را باز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی