|

در آستانه بازی پاری‌سن‌ژرمن-منچسترسیتی

نیمار: برای این بازی در زمین می‌میرم

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌‌گوید که سراپا انگیزه است تا شکست خانگی تیمش در دور رفت برابر منچسترسیتی را جبران کند.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود باخت خانگی 2 بر یک مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار همچنان به صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها امیدوار است.

نیمار و یارانش سه‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میهمان شاگردان پپ گواردیولا خواهند بود و باید با دو گل اختلاف این تیم را شکست دهند تا باخت خانگی‌شان را جبران و به فینال صعود کنند.

نیمار در خصوص این بازی به سایت رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: اولین کاری که ما الان باید انجام دهیم تجدید قوا است تا بتوانیم تمام تمرکزمان را روی بازگشت به لیگ قهرمانان بگذاریم. بازی رفت‌مان برابر منچسترسیتی بسیار سخت بد اما باید باور داشته باشیم صرفنظر از آنچه آمارها درباره شانس پیروزی ما می‌گویند، پتانسیل کسب پیروزی و صعود را داریم. نه تنها من بلکه تمام پاری‌سن‌ژرمنی‌ها باید به توانایی‌مان برای صعود ایمان داشته باشند. من هم در خط مقدم این نبرد هستم و حاضرم اولین مبارزی باشم که برای این تیم به میدان می‌رود. من با تمام توانم تلاش خواهم کرد و هر کاری بتوانم انجام می‌دهم تا بازی را ببریم و مهم نیست چه اتفاقی برایم رخ دهد، حتی اگر قرار باشد در زمین بازی بمیرم.

برنده مصاف پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی روز 29 ماه میلادی جاری (27 روز دیگر) به مصاف برنده مصاف تیم‌ رئال مادرید و چلسی خواهد رفت که این بازی در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها