|

نتیجه‌ بازی فولاد برای استقلالی‌ها یک آزادی بود

بازی با فولاد از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر برای فرهاد مجیدی یک بازی حیثیتی بود.

لینک کوتاه کپی شد

بازی با فولاد از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر برای فرهاد مجیدی یک بازی حیثیتی بود اگرچه او با وضعیتی که این تیم داشت، استقلال بازنده هم زمین را ترک می‌کرد حمله و حجمه‌ای در فضای مجازی در انتظار نبود. تیمی که به لطف جمع آوری امتیازات به صدر جدول رده بندی رسیده بود با شکست مقابل سپاهان و تساوی با مس رفسنجان به رده سوم رسیده بود و بازی با هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی آبی‌ها رقم می‌خورد آن زمان این فولاد بود که رده سوم را هم تصاحب می‌کرد.

10931

 

بازگشت مجیدی به آزادی. سرمربی که شهریورماه با خاطره تلخ این تیم را ترک کرد و در حالیکه تیمش به فینال جام حذفی رسیده بود اما متوجه شد قرار است از کادر کنار برود تا استراماچونی برگردد، گرچه پیشنهاد ذوب آهن را این فصل به طور جدی پیش روی داشت اما با قبول سرمربیگری استقلال از این پس ورزشگاه آزادی را میزبان مسابقات تیمش می‌بیند و در بازگشت به این ورزشگاه که خاطرات زیادی در آن دارد هم خوشحال و خندان بود.

10921

 

آرامش مجیدی برای تیمش در این شرایط بهترین نسخه بود. تیمی که انواع و اقسام حواشی را در این فصل سپری کرده با سرمربی جدیدش چیزی به غیر از برطرف کردن مشکلات و سپری کردن چالش‌ها بدون اتلاف وقت نیاز نداشت و همین موجب می‌شد که مجیدی در حین بازی بیشتر از همه نگران نتیجه بازی باشد. واکنش‌های سرمربی جوان کنار زمین توام با استرس و بی‌تابی بود چرا که او در مصاف با هم تیمی سابقش، جواد نکونام، با توجه به اتفاقات بازی نیم فصل اول و همینطور آخرین رویارویی با آن این مسابقه را قابل اهمیت می‌دانست.

10916

 

مشورت او هنگام بازی با کادرفنی و همفکری با نیمکت نشینان تعویض‌هایی‌ را در نیمه دوم به همراه داشت تا او جریان بازی را با یک تغییر همراه کرده و بتواند راهی برای ثبت اولین برد در بازگشت به استقلال پیدا کند. راه گلزنی را کولیبالی با یک خطاب هند در محوطه جریمه به استقلال نشان داد و مجیدی هم پیش از کولیبالی گلزن را در یکی از تعویض‌هایش وارد زمین کرده بود.

مشت‌های گره کرده، چشمان پر از شوق و سردادن فریادهای غرور آمیز فرهاد مجیدی به همراه پرش‌های قابل توجه بهزاد غلامپور و شور و شعف نیمکت نشینان تماما حاصل یک ضربه حساب شده از امیرارسلان مطهری بود که از روی ضربه پنالتی محسن فروزان را مغلوب کرد تا تیمش، برنده میدان باشد. مطهری که بعداز بازی دربی گلزنی نکرده بود، در ورزشگاه آزادی پایش به گلزنی باز شد تا هم جواب اعتماد مجیدی را بدهد، هم سه امتیاز ارزشمند را به ارمغان بیاورد و هم نیاز تیمش به یک برد در بازی حساس را برطرف کند؛ نیازی که مدت‌ها استقلالی‌ها به دنبال آن بودند.

10907

 

نتیجه‌ بازی فولاد برای استقلالی‌ها یک آزادی بود: آزادی از اتمسفر بدحالی. فضایی که طی هفته‌ها بازیکنان این تیم تجربه می‌کردند حالا به دست فراموشی سپرده شده است. اولین بازی مجیدی با برد مقابل فولاد در یک بازی حساس ثبت شد تا اکنون آبی‌ها ۴ امتیاز تا صدر جدول فاصله داشته باشند. رهایی تیم تحت هدایت مجیدی از فضای غم‌انگیز که در آستانه ورود به بازی جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان آسیا است، تاثیر بسزایی در نتایج پیش روی این سرمربی خواهد داشت.

10877

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها