|

مراغه‌چیان فاش کرد: از پشت پرده فروش قایدی تا اقدام عجیب مددی

مراغه‌چیان: مددی به من بد کرد؛ خوشحالم از استقلال رفت!

لینک کوتاه کپی شد

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت‌هایی به میان آورد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید:

شرایط این روزهای استقلال را چطور می‌بینید؟

سعید مراغه‌چیان گفت:

متاسفانه در شرایط حاد واسفناک استقلال تا بازنگری منصفانه موارد عمده بعدی صرفا به چند مورد فعلی به شرایط استقلال اشاره می‌کنم. در وضعیت فعلی که همه ریز و درشت مدعی العموم استقلال شدند و استقلال هم مثل مریضی که با غم و درد همه پیشکسوتان در حال نابودی است.

در مورد مدیریت آقای مددی و استعفای او از مدیرعاملی باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

سعید مراغه‌چیان گفت:

در مورد مدیریت و به ویژه آقای مددی که همه می‌دانند که هیچ رضایت و وجه مشترکی با او ندارم و به من بد کرده است ولی در مقام قضاوت منصفانه، او ادعاها و نظراتی دارد که در حیطه اختیارات مدیریتی او بوده است. طرفداران و فشار پیشکسوت‌ها باعث شد یکی از ضعیف‌ترین مدیرعامل‌های باشگاه استقلال استعفا دهد. این باعث خوشحالی طرفداران و پیشکسوت‌ها شد. او باید جوابگوی ۱۸۰ هزار دلار باشد چون که میان مددی و مجیدی در خصوص قرارداد بستن و ترانسفر قایدی ابهاماتی وجود دارد. ما پیشکسوت استقلال هستیم و حق ما این است که درباره آن بدانیم و هواداران به شفاف‌سازی درستی برسند.

عملکرد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سعید مراغه‌چیان گفت:

آقای مجیدی قطعا محبوب اکثریت هواداران استقلال است. او نتوانسته نتایج خوبی به ارمغان بیاورد و همینطور خروجی‌های برجسته‌ای در این فصل به چشم می‌خورند. با این حال می‌گویند مجیدی تیم را خودش بسته و باید بماند. در هیچ کجای دنیا متولی تیم پس از نتایج ضعیف در انتظار نمی‌نشیند و تصمیم عاقلانه مدیریتی می گیرد. سوال این است که مگر استراماچونی خودش تیم بسته بود؟ او با یک مشت جوان گمنام مثل همین قایدی عملکرد بسیاری خوبی از خود برجای گذاشت. خوب است به جای احساسات، منطق را در زندگی‌مان سرمشق افکارمان قراردهیم. در خصوص اردوی دوبی هم صحبت‌هایی شده که آقای مظلومی گفته است اگر حرفی بزند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و مشکلاتی پیش می‌آید که باید در این خصوص شفاف‌سازی شود.

تجمع استقلالی‌ها مقابل ساختمان وزارت ورزش، چه پیامی داشت؟

سعید مراغه‌چیان گفت:

از شعارها معلوم شد که بر خلاف اکثر خون دل خورده های استقلال، مسئولان مربوطه کوچکترین دلواپسی برای سرنوشت استقلال کبیر و اضمحلال احتمالی آن که امکانش بیش از پیش شده است، ندارند. حضور این تعداد خاص قطعا نمی‌تواند نماینده ۴۰ میلیون هوادار دل‌سوخته و رنج کشیده سالیان دراز داخل و خارج مملکت باشد.

درباره مدیرعامل آینده باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

سعید مراغه‌چیان گفت:

آقای سجادی باید با یک مجمع خوب و چند پیشکسوت صاحب منصب، تصمیم درست و منطقی بگیرد. الان یک پولی رفته و مشخص نیست که سرانجام این پول چه شده است. ما به دنبال این مساله خواهیم بود تا مشخص شود. الان نام استقلال دارد خراب می‌شود ولی باید دید طی چه فرآیندی قایدی فروخته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها