|

رصد بازار

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 26 اسفند 99

پیش بینی می شود بازار فردا یک بازار متعادل به سمت مثبت باشد.

لینک کوتاه کپی شد

در روز های واپسین سال 99 بورس نوسانات متفاوتی را تجربه می کند. در حالی که کارشناسان انتظار داشتند که شاخص کل بازار در روز های پایانی سال روندی نزولی به خود بگیرد، اما امروز نیز همچون روز گگذشته شاهد مثبت شدن شاخص کل بورس بودیم. البته این بدان معنا نیست که بورس وضعیت خوبی رت سپری می کند. روز گذشته اگرچه شاخص کل بورس صعودی بود اما اکثر نماد های کوچک در صف فروش قفل شده بودند. به نظر می رسد که حمایت از نمادهای شاخص ساز به خصوص در روز های پایانی سال برای ایجاد جو نسبتا مثبت و القای این حس به سهماداران می باشد. اما به هر ترتیب پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا سه شنبه 26 اسفند 99 چیست؟ در ادامه نظر کارشناسان و تحلیل ها در خصوص بازار بورس فردا را ببینید. 


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا سه شنبه 26 اسفند 99

به گزارش ایمنا ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص پیش بینی بورس فردا سه شنبه 26 اسفند 99 گفت: به انتهای سال نزدیک می‌ شویم و تنها ۲ روز کاری دیگر باقی مانده است کسانی که تصمیم به نقد کردن بخشی از دارایی‌های خود داشتند برای خرج و مخارج عید و یا تصفیه اعتبارات این روزها اقدام به فروش دارایی خود کردند پس دو روز کاری آینده کمی از مقدار فشار عرضه‌ها کاسته می‌شود البته برخی از نمادهای بزرگ بازار هم به منظور افزایش سرمایه بسته شده‌اند.

فردا در جلسه سازمان قرار است در خصوص تغییر دامنه نوسان و بازگشت به حالت متقارن تصمیم ‌گیری شود. که پیش بینی می‌شود سال آینده مجدد دامنه نوسان متقارن را داشته باشیم و بازار به سطح تعادل خود برگردد سطح قیمت دلار هم یک ثبات نسبی را برقرار کرده است و این مدت یکی از تهدیداتی که بازار سرمایه ایران را مورد توجه قرار می‌داد حضور پر رنگ بازار رمز ارزها بود که در هفته‌های اخیر تدابیری در خصوص جلوگیری از ورود مردم به این بازار اتخاذ شده است و برخی از درگاه‌های پرداخت این سایت ‌ها مسدود شده است.

لذا کمی از تب ورود سریع مردم به این بازار کاسته شده و لازم به ذکر است که این بازار یک بازار تخصصی است و نیاز به آموزش ‌های زیادی است که ورود خودسرانه به آن زیان‌های متعددی را می‌تواند متوجه مردم کند.

منبع: ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی