|

رصد بازار

ارزش سهام پالایشی یکم امروز سه شنبه 19 اسفند 99

ارزش سهام پالایشی یکم امروز سه شنبه 19 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام پالایشی یکم امروز سه شنبه 19 اسفند ماه 99 چقدر است؟ معاملات بازار سرمایه امروز همچون روز گذشته روندی مثبت و صعودی داشت. اما امروز نیز همچون روند معاملات سایر روز ها، برخی از نماد ها زیر فشار فروش و برخی دیگر پر عرضه و در صف خرید قرار داشتند. باید دید که سهام نماد های پالایش یکم امروز سه شنبه 19 اسفند 99 در چه وضعیتی بوده اند؟ در ادامه با گزارشی کامل از ارزش سهام پالایشی یکم امروز سه شنبه 19 اسفند 99 با ما همراه باشید.

ارزش پالایشی یکم امروز سه شنبه 19 اسفند 99

صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم یا همان دارا دوم از 4 نماد معاملاتی پالایشگاهی شبندر ، شپنا ، شتران و شبریز تشکیل شده است. این صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ای تی اف امروز سه شنبه 19 اسفند ماه 99 وضعیت خوبی داشت. امروز سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۹۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۲۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود. واحد‌های پالایش یکم امروز ۱۹ اسفند ماه همانند دیروز مثبت بودند و با ۰.۹۸ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۱ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. امروز نماد‌های شپنا، شبندر و شتران تاثیر بسزایی در رشد شاخص داشتند.

Capture44

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 19 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها