|

هیولای کوچک بازار نوسانی خودرو وارد میدان شد / رقیب آریزو 6 پرو را قسطی بخرید!

شرکت کرمان موتور فروش نقدی و اقساطی خودرو جک J7 برقی را با تخفیف ویژه در مهرماه 1403 از امروز سه شنبه آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت کرمان موتور فروش نقدی و اقساطی خودرو جک J7 برقی را با تخفیف ویژه در مهرماه 1403 از امروز سه شنبه آغاز خواهد کرد.

در این شرایط برای خرید این خودرو متقاضی میتواند به دو صورت نقد واقساط این خودرو  را بخرد که در شرایط نقدی این خودرو قیمتی معادل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان دارد و اگر بنا بر اقساط باشد در دو طرح 12 و24 ماهه میتوان صاحب این خودرو شد.

در اقساط 12 ماهه متقاضی میتوان بنا به شرایط خود 1 میلیارد تومان در مرحله اول پرداخت کند و سپس الباقی یعنی 300 میلیون تومان را در 4 چک قسط 91/225/000 میلیون تومانی بپردازد که مبلغ کل خودرو 1/364/902/400 میلیارد تومان می شود اما اگر قیمت خودرو کارخانه را  از این مبلغ کسر کنیم برابر است با حدود 65 میلیون تومان سود دهی به کارخانه.

همچنین متقاضیان میتوانند در مرحله اول 400 میلیون پرداخت کنند سپس در مرحله اول و دوم طی 2 فقره چک 300 میلیون و 300 میلیون بپردازند و در انتها نیز باقی مانده مبلغ را در 4 چک (هر چک 3 ماهه است)  قسط 92/255/000 میلیون تومانی پرداخت نماید که مبلغ کل خودرو در این اقساط برابر 1/369/020/000 میلیارد تومان است که با کسر مبلغ کارخانه متوجه سود 69 میلیونی شرکت خودرو ساز می شویم. 

اما در اقساط 24 ماهه نیز متقضی موظف به پرداخت 1 میلیارد تومان در مرحله اول میباشد و سپس در 8 چک (هر چک 3 ماهه است) 52/641/800 میلیون تومانی الباقی مبلغ را  بپردازد که مبلغ کل خودرو برابر 1/421/134/400 میلیارد تومان است که با کسر مبلغ کارخانه خودرو سود 121 میلیون تومانی کارخانه را در میابیم.

تحویل خودرو نیز طی/ 60 روز کاری می باشد. 

bnz4410h7n5wix3v3gt

معرفی خودرو جک جی 7 

خودروی تازه‌وارد کرمان موتور با کمک دانش فناورانه خودروسازان مطرحی نظیر فولکس واگن و سئات ساخته شده و شاید بتوان آن را به عنوان محصولی قابل اعتماد یاد کرد. گفتنی است که کرمان موتور روی همان پلتفرم جک جی ۷ اقدام به ساخت کی ام سی جی ۷ یا سهول ای ۵ پلاس کرده است.

البته ناگفته نماند که خودروی سدان جدید این شرکت در بخش فنی و ظاهری تغییراتی کرده و تبدیل به یک خودروی جذاب و خشن شده است.

لازم به ذکر است که KMC J7 رگه‌های یک خودروی اسپرت را دارد و عاشقان خودروهای اسپرت می‌توانند محصول جدید کرمان موتور را با راندمان پیشرانه بالا و گشتاور 300 نیوتن‌متری خریداری کنند.

خودروی مذکور قادر است تنها در عرض ۸ ثانیه از سکون مطلق به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و اگر بخواهیم در این سرعت خودرو را متوقف کنیم، باید از ترمزهای چهار چرخ دیسکی بهره ببریم.

Unt

از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو در سرعت‌های بالا همین ترمزهای دیسکی است که مجهز به انواع و اقسام سیستم‌های کمکی دیگر شده و خوشبختانه از یک سیستم تعلیق مولتی لینک در قسمت عقب بهره می‌برد که وظیفه آن از کنترل خارج نشدن خودرو است.

هیولای کوچک کرمان موتور دارای تیپ‌های متنوعی است و هر یک از این تیپ‌ها امکانات رفاهی و آپشن‌های مختلفی دارند. کرمان موتور اعلام کرده اختلاف قیمت بین نسخه فول آپشن با نسخه پایه نزدیک به ۳۵ درصد است، ولی به نظر می‌رسد این شرکت تنها یک نسخه از آن را وارد بازار داخلی کند.

تجهیزات و آپشن های جک جی ۷

نسخه وارد شده به کشورمان از خودرو جک جی ۷ که توسط کرمان خودرو تولید می‌شود، از نظر آپشن‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و با توجه به آپشن‌هایی که دارد، می‌تواند رانندگان ایرانی را به خوبی راضی نگه دارد.

با توجه به این لیست و امکانات کی ام سی T9 ، می‌توان گفت که کرمان موتور به دنبال خودروهای پر آپشن است.

اما به سر وقت بررسی KMC J7 از نظر طراحی ظاهری برسیم که الحق زیبا و جذاب است و در قیاس با نسخه قبلی این خودروی سدان همه چیز تمام از آب در آمده است.

همچنین کابین نسبت به قبل جادارتر شده و فضای صندوق بار هم پیشرفت خوبی داشته است. هم‌اکنون این لیفت بک اسپرت را می‌توان به چشم یک خودروی خانوادگی دید که می‌تواند یاوری برای سفرهای خانواده‌های ایرانی باشد.

بخش طراحی بیرونی ماشین جی سون

کی ام سی جی ۷ جدید نسبت به قبل از لحاظ طراحی بیرونی به تکامل رسیده و یک خودرو به‌روز و جذاب به چشم می‌آید.

طراحان با استفاده از خطوطی با زوایای تیزتر توانستند چهره‌ای تهاجمی را در آن به وجود آورند. همچنین این خودرو در نگاه اول نیز یک لیفت‌بک اسپرت به نظر می‌رسد. طراحان برای نمای عقب نیز از چراغ‌های یکپارچه استفاده کردند که با سایر بخش‌ها هماهنگ بوده و توانسته نمای جذابی را ایجاد کند.تت

این خودرو از طراحی مشابه سدان‌های لیفت بک بهره می‌برد و طراحان با شیب ملایم شیشه عقب و همچنین طول کوتاه در صندوق توانستند نمای جذابی را به وجود آورند.

گفتنی است لیفت‌بک یک نوع سبک طراحی خودرو بین سدان و هاچ بک بوده که در این سبک طراحی صندوق عقب با شیشه عقب به صورت یکپارچه است؛ یعنی در صندوق عقب همانند خودروهای هاچ بک باز می‌شود.

خودرو جی ۷ کرمان موتور به طور کلی طراحی جذابی دارد و می‌توان گفت در رقابت با دیگر خودروهایی که در خیابان‌های کشورمان می‌بینیم، جذاب‌تر به نظر می‌رسد؛ با توجه به این مورد اگر به زیبایی خودروتان اهمیت می‌دهید، این مدل می‎‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در نمای کنار این خودرو نیز طراحان با حجم‌پردازی سعی داشتند این بخش را عضلانی‌تر کنند که در این بخش نیز موفق ظاهر شدند. طول جک جی ۷ به ۴۷۸۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۲۰ میلی متر، ارتفاع آن ۱۴۹۲ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۷۰ میلی‌متر می‌رسد. همچنین ظرفیت صندوق عقب آن نیز ۵۴۰ لیتر اعلام شده است.

با دیدن تصاویر کی ام سی جی ۷ اولین چیزی که به ذهن هر کس می‌رسد این است که با محصولی خشن و تهاجمی مواجه هستیم که مولفه‌های اسپرت دارد.

از هر طرف که به این خودرو نگاه کنیم متوجه حس و حال خوب آن خواهیم شد. از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی که این سدان را در حد و اندازه یک هیولا توصیف می‌کنند، چراغ‌های کشیده و خشن و ورودی‌های هوای بزرگ در قسمت دماغه است.

Unti

در نمای جانبی خودرو باز هم شرایط به همین منوال است، ولی خوشبختانه کمی از خوی وحشی خودرو کاسته می‌شود، اما همچنان شاهد خط شانه برجسته و فرم سیال سقف هستیم که در کنار رینگ‌های بزرگ و زاویه تند ستون C به ما یادآوری می‌کنند که با یک خودروی اسپرت سر و کار داریم.

در قسمت پشتی کی ام سی جی ۷ شاهد قرارگیری چراغ‌های به هم پیوسته هستیم که در حال حاضر در اغلب خودروهای مدرن دیده می‌شود.

88

گرافیک این چراغ‌ها بی‌نهایت جذاب طراحی شده و مطمئنا مورد پسند مشتریان قرار خواهد گرفت. کمی پایین‌تر از چراغ‌ها فرورفتگی و برآمدگی‌های صندوق و سپر دیده می‌شوند که طرحی نو پدید آورده‌اند.

همچنین سه ابزار اگزوزهای دوگانه، مه شکن‌های عمودی و دیفیوزر عقب روی طراحی ظاهری قسمت پشتی تأثیر به‌سزایی گذاشته‌اند.

در پایان این قسمت از بررسی جی ۷ کرمان موتور باید اعتراف کرد که محصول جدید کرمان موتور یکی از زیباترین سدان‌های چینی بازار ما است و به راحتی می‌تواند هر قشری را تحت تأثیر قرار دهد.

بخش طراحی داخلی کی ام سی جی ۷ شاسی بلند

این خودرو از کابین مدرنی بهره می‌برد و هنگام ورود به کابین با یک نمایشگر بزرگ عمودی مواجه می‌شویم که در زیر آن چند دکمه برای کنترل بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است. متریال کابین نیز از کیفیت مناسبی بهره می‌برند و صندلی‌های ردیف عقب نیز برای سه سرنشین بزرگسال فضای مناسب را ارائه می‌دهند.

به طور کلی طراحی کابین این خودرو نسبت به خودروهای هم‌رده در سطح مناسبی قرار دارد و استایل لیفت بک آن نسبت به رقبا جذاب‌تر است. به طور کلی جی سون ماشین جذابی از نظر طراحی است و می‌تواند سخت‌گیرترین افراد را هم به سادگی راضی نگه دارد.

یایید سری به درون کابین خودروی جدید کرمان موتور بیندازیم. این سدان جذاب و اسپرت فضای کابین نسبتا ساده‌ای دارد، اما شیک و زیبا طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی این خودرو، نمایشگرهای دیجیتال با خطوط ساده و مستقیم این خودرو است که انصافا خوب طراحی شده‌اند.

Untitle

کمپانی سازنده این محصول چینی تلاش کرده برای هماهنگی بین نمای بیرونی با نمای داخلی مولفه‌های اسپرت بودن را به کار ببندد و به همین خاطر از صندلی‌های یک‌دست و یکپارچه استفاده کرده است. نمایشگری که برای کنسول میانی طراحی شده به صورت عمودی ایستاده و تنظیمات بسیاری را با خود به ارمغان آورده است

مشخصات فنی جی ۷

کی ام سی جی 7 یا سهول A5 پلاس به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت. کی ام سی جی 7 با چنین مشخصاتی می‌تواند در بازار ایران نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

موتور KMC جی 7 به سیستم تزریق سوخت مستقیم مجهز شده که مزایایی چون بهینه‌سازی مصرف سوخت، ارتقای عملکرد خودرو و کاهش حساسیت موتور به کیفیت بنزین را به همراه دارد.

این خودرو با وزن 1485 کیلوگرمی خود می‌تواند ظرف مدت 7.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که چنین شتابی آن را به سریع‌ترین سدان مونتاژ داخلی تبدیل خواهد کرد. این خودرو با ظرفیت باک 55 لیتری خود به ازای هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

آیا ماشین کی ام سی جک جی ۷ ارزش خرید دارد؟

ارزش خرید خودروی کی ام سی جی ۷ به عنوان یکی از انتخاب‌های متنوع در بازار خودروهای چینی کشورمان نسبتا بالا است.

این خودرو از لحاظ قیمتی بسیار رقابتی عرضه می‌شود و در عین حال دارای ویژگی‌ها و تجهیزات متنوعی است که ارزش افزوده خرید را به ارمغان می‌آورد.

البته باید توجه داشت که این مدل در هر حال یک خودروی چینی خوش‌قیمت محسوب می‌شود و نمی‌تواند به پای رقبای اروپایی‌اش برسد.

جک جی۷ یا همان کی ام سی J7 از طراحی جذاب و زیبا بهره می‌برد که باعث جلب توجه می‌شود و همان طور که اعلام کردیم، در مقایسه با دیگر خودروهای موجود در بازار کشورمان، طراحی امروزی‌تری دارد.

علاوه بر این، این خودرو دارای موتورهای قدرتمندی است که از لحاظ عملکرد و بهینه بودن، جزو محصولات خوب کرمان موتور محسوب می‌شود.

همچنین، از نظر ایمنی و تجهیزات تکنولوژیکی نیز جی ۷ پیشرفته است و از ویژگی‌هایی مانند سیستم‌های آنتی‌لاک، کنترل پایداری و اتوماتیک، سیستم ناوبری، دوربین‌های عقب و جلویی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

به عبارت دیگر، ارزش خرید کی ام سی جی ۷ به دلیل ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد برتر، ویژگی‌های ایمنی و تجهیزات مدرن بسیار بالا است.

با این حال ارزش واقعی این خودرو را گذشت زمان مشخص می‌کند و باید دید در ماه‌ها و حتی سال‌های آینده، خریداران خودرو جک یا کی ام سی جی ۷ چه نظری در مورد این خودرو جذاب چینی خواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها