|

کسب درآمد 20 میلیون دلاری با شیبااینو!

نحوه کسب درآمد 20 میلیون دلاری زمانی که SHIB به 0.01 دلار رسید، آمده است

لینک کوتاه کپی شد

Shiba Inu (SHIB) از جمله رمزارزهایی است که بسیاری از سرمایه گذاران را به چند میلیونر تبدیل کرده است. اگرچه ممکوین محبوب پس از رسیدن به بالاترین حد خود در اکتبر 2021 در یک مسیر نزولی قرار گرفته است، بسیاری امیدوارند که بتوانند در روند صعودی بعدی میلیون‌ها دلار کسب کنند. طرفداران SHIB، که عموما ارتش SHIB نامیده می شوند، همچنان به دنبال "رویای 1 سنت" هستند و مصمم هستند که هر چه زودتر به نقطه قیمتی دست پیدا کنند.

با این حال، برای میلیونر شدن با SHIB، سرمایه‌گذاران باید تعداد معینی توکن داشته باشند.

چگونه وقتی شیبا اینو به 0.01 دلار رسید، 20 میلیون دلار درآمد داشت؟

اگر SHIB از قیمت فعلی خود به 0.01 دلار برسد، رشدی در حدود 115909 درصد خواهد داشت. برای داشتن 20 میلیون دلار توکن با قیمت 0.01 دلار، یک سرمایه گذار به 2,000,000,000 (2 میلیارد) SHIB نیاز دارد. قیمت 2 میلیارد SHIB در حال حاضر حدود 17240 دلار است. اگر پروژه بتواند به هدف 1 سنت خود دست یابد، بازگشت سرمایه (ROI) بسیار زیاد خواهد بود.

با این وجود، سفر به 0.01 دلار آسان نیست. سرمایه گذاران در این مسیر به صبر و پشتکار زیادی نیاز دارند. طبق گفته Telegaon، Shiba Inu (SHIB) ممکن است بین سال‌های 2040 تا 2050، 16 تا 26 سال آینده، به 0.01 دلار برسد.

علاوه بر این، رسیدن به 0.01 دلار به کاهش قابل توجهی در توکن‌های در حال گردش نیاز دارد. Shiba Inu (SHIB) در حال حاضر حدود 589 تریلیون توکن در گردش دارد. اگر SHIB به 0.01 دلار برسد، ارزش بازار پروژه غیرواقعی بزرگ خواهد بود. با این حال، تیم SHIB گفته است که در حال کار بر روی یک مکانیسم سوختگی جدید هستند که شایعه شده است سالانه تریلیون ها توکن را می سوزاند. اگر مکانیزم جدید رایت موفق شود هر سال تریلیون ها توکن SHIB را حذف کند، می تواند خیلی زودتر به هدف 0.01 دلار دست یابد.

علاوه بر این، این پروژه همچنین باید شاهد افزایش تقاضا باشد. توسعه دهنده اصلی SHIB Shytoshi Kusama تاکید کرد که سوختگی به تنهایی باعث افزایش قیمت توکن نمی شود. Burns باید با تقاضای بالا برای memecoin همراه شود تا شاهد افزایش قیمت باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی