|

چه زمانی SHIB به 1 دلار می رسد؟

Shiba Inu (SHIB) در سال 2023 سال ضعیفی را پشت سر گذاشته است

لینک کوتاه کپی شد

Shiba Inu (SHIB) در سال 2023 سال ضعیفی را پشت سر گذاشته است. علیرغم راه اندازی قابل توجه شبکه لایه 2، قیمت SHIB رشد چندانی پیدا نکرد. از ژانویه سال جاری، SHIB تنها حدود 8 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، بیت کوین (BTC) بیش از 100٪ افزایش یافته و Solana (SOL) بیش از 400٪ افزایش یافته است. با این وجود، طرفداران و سرمایه گذاران امیدوارند که شیبا اینو روزی به مرز 1 دلار برسد. با این حال، سفر به 1 دلار آنقدر که به نظر می رسد آسان نیست.

برای اینکه Shiba Inu به قیمت 1 دلار برسد، به معنای رشد 11,350,637٪ (11.3 میلیون درصد) از سطوح فعلی است. علاوه بر این، اگر SHIB به 1 دلار برسد، ارزش بازار آن 589 تریلیون دلار خواهد بود، زیرا این پروژه دارای 589 تریلیون توکن است. این رقم به طور غیر واقعی بزرگ است و بیشتر از اقتصاد چندین کشور است.

اگرچه SHIB قبلاً میلیون‌ها درصد رشد داشته است، اما جهش قبلی قبل از سوختگی گسترده توسط ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) بود. بوترین نیمی از عرضه SHIB را هنگام راه اندازی دریافت کرد و تصمیم گرفت 90 درصد از مقدار دریافتی خود را بسوزاند. کاهش قابل توجه عرضه SHIB به افزایش میلیون ها درصدی توکن کمک کرد.

چه زمانی شیبا اینو (SHIB) می تواند به 1 دلار برسد؟

SHIB باید عرضه در گردش خود را کاهش دهد. این تیم در حال حاضر در حال کار بر روی یک مکانیسم سوختگی جدید است که شایعه شده است هر سال تریلیون ها توکن را از گردش خارج می کند. چنین پورتال سوختگی می تواند به SHIB کمک کند تا صفرهای لازم را از قیمت خود حذف کند.

طبق گفته Telegaon، SHIB ممکن است در سال 2050، تقریباً بیست و شش سال دیگر، به قیمت 1 دلار برسد. چنین انتظار طولانی می تواند صبر سرمایه گذاران را ناامید کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی