|

حماسه ای که نهنگ های شیبااینو آفریدند!

نهنگ شیبا اینو به ارزش 32 میلیون دلار SHIB را جابه‌جا می‌کند، قیمتی برای واکنش؟

لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارش Whale Alert، یک نهنگ ناشناخته شیبا اینو (SHIB) 4.5 تریلیون توکن به ارزش 32.4 میلیون دلار را از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول ناشناخته دیگری منتقل کرده است. با توجه به اینکه قیمت SHIB نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد، این حرکت عظیم کنجکاوی بسیاری از سرمایه گذاران را برانگیخته است. SHIB به تازگی سطح 0.000007 دلار را پس از یک هفته مبارزه به دست آورده است.

با این حال، نهنگ توکن ها را به یک صرافی منتقل نکرد، بلکه آن را از یک کیف پول به کیف دیگر منتقل کرد. این یک پیشرفت نزولی نیست زیرا حرکت به سمت مبادله می‌تواند شانس تخلیه توکن‌ها را افزایش دهد. علاوه بر این، با توجه به اینکه 91 درصد از دارندگان شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر ضرر دارند، بسیاری از سرمایه گذاران در حال تجدید نظر در موقعیت خود هستند. بنابراین، از آنجایی که توکن ها به یک صرافی منتقل نشده اند، احتمالاً در بازار ریخته نمی شوند.

آیا قیمت Shiba Inu در سه ماهه چهارم 2023 به افزایش خود ادامه خواهد داد؟

SHIB در حال حاضر 1.3 درصد در 24 ساعت گذشته و 2.7 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است. با این حال، از ابتدای سال، SHIB تقریباً 12.47٪ کاهش یافته است. از سوی دیگر، بیت کوین (BTC) از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به 60 درصد رشد داشته است و سولانا (SOL) تقریباً 120 درصد افزایش یافته است. عملکرد SHIB، در مقایسه با دو مورد دیگر، تا کنون در سال 2023 نسبتا ضعیف بوده است. فقدان سود می تواند به پذیرش و تقاضای کم برای memecoin نسبت داده شود.

با این حال، شبکه لایه 2 Shibarium می تواند به ایجاد موارد استفاده در دنیای واقعی برای SHIB کمک کند و بنابراین به افزایش تقاضا کمک کند. علاوه بر این، تیم در حال کار بر روی یک مکانیسم سوزاندن جدید است که شایعه شده است که هر سال تریلیون ها توکن را می سوزاند. با تقاضای بیشتر و افزایش سوخت، قیمت SHIB باید تقویت لازم را برای صعود به سطوح سالم‌تر کسب کند. در زمان انتشار، SHIB با 0.5% کاهش در ساعت گذشته با 0.00000709 دلار معامله می شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی