|

پیش بینی قیمت ریپل!

پیش بینی قیمت Ripple XRP اواسط نوامبر 2023

لینک کوتاه کپی شد

XRP، ارز رمزنگاری شده مرتبط با ریپل، اخیراً با کاهش جزئی 1.59 درصدی به 0.6575 دلار رسید و الگوی نگهداری خود را حفظ کرد زیرا سرمایه گذاران مشتاقانه تحولات مربوط به اختلاف حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را پیش بینی می کنند. این افت جزئی پس از افزایش متوسط 0.50 درصدی در آخر هفته رخ می دهد.

این نشان دهنده خوش بینی محتاطانه بازار در انتظار تصمیمات حیاتی دادگاه است. سوال مهمی که در ذهن همه وجود دارد: آیا XRP می تواند روند صعودی خود را تا پایان ماه حفظ کند؟

پیش بینی نوامبر

با نگاهی به ماه نوامبر، نشانه های مثبت شایع است. به گفته Changelly، یک پلتفرم برجسته مبادله ارزهای دیجیتال، چشم انداز XRP برای این ماه امیدوارکننده به نظر می رسد. آلت کوین بیشتر می تواند شاهد افزایش دو رقمی در طول ماه نوامبر باشد.

قابل ذکر است، در هفته سوم ماه، پیش بینی می شود که دارایی افزایش قابل توجهی بیش از 30٪ را تجربه کند. یک تاریخ مهم، 17 نوامبر، انتظار می رود که جهش قابل توجه 32 درصدی برای آلتکوین افزایش یابد و قیمت XRP به بالاترین سطح 0.8807 دلار برسد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که دارایی به بالاترین حد خود یعنی 0.881 دلار برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی