|

نهنگ های ناشناس!

خیره کننده ترین تراکنش ریپل!

xrp

تراکنشی که تنها چند ساعت پیش انجام شد، یکی از بزرگترین تراکنش‌های غیر مبادله‌ای بود که در چند ماه گذشته روی بلاک چین بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-به گزارش ویل آلرت Whale Alert، تراکنشی که تنها چند ساعت پیش انجام شد، یکی از بزرگترین تراکنش‌های غیر مبادله‌ای بود که در چند ماه گذشته روی بلاک چین XRP انجام شد، یک نهنگ ناشناس ۱۵۰ میلیون توکن XRP به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون دلار را از صرافی بایننس به کیف پولی ناشناخته منتقل کرده است.

قبلاً، همین کیف پول تراکنش‌های ناچیز و بی‌ ارزش را با صرافی‌های مختلف به ارزش تقریبی 20 تا 30 دلار انجام می‌داد. این اولین معامله بزرگ انجام شده تا به کنون است.قبلاً، همین کیف پول تراکنش‌های کوچک و بی‌اهمیت را با صرافی‌های مختلف به ارزش تقریبی 20 تا 30 دلار انجام می‌داد.

ریپل

 

اقدام قیمت ریپل

ریپل هیچ واکنشی نسبت بین تراکنش ها نشان می دهد و همچنان به آرامی با نوسانات بازار ارز دیجیتال در حال حرکت می باشد ریپل با سقوط به زیر 0.98 دلار، روند صعودی چهار روزه را شکست.XRP یکی از قربانیان اصلاحات بازار ارزهای دیجیتال جهانی بود که به دلیل تشدید کرونا، بیماری همه گیر در سراسر جهان تحت تاثیر قرار گرفت.

در زمان انتشار، XRP با قیمت 0.97 دلار در حال معامله بود و 1.2٪ از ارزش خود را از دست داده بود. قیمت این رمز ارز در روند صعودی محلی قبلی 6.2 درصد افزایش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها