|

علت حذف استخرهای نقدینگی بایننس؟

حذف استخرهای نقدینگی رمزارزهای بزرگ بازار توسط بایننس؛ علت چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، با انتشار یک اطلاعیه رسمی در تاریخ ۱۰ اکتبر، اعلام کرد که در حال حذف استخرهای نقدینگی منتخب در سرویس لیکویید سواپ (Liquid Swap) خود است. از جمله این استخرها می‌توان به استخرهای نقدینگی رمزارزهای بزرگی همچون ریپل (XRP)، فانتوم (FTM)، اپتیمیسم (OP) و دیسنترالند (MANA)، اشاره کرد.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز سرویس لیکویید سواپ بایننس، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فراهم کردن نقدینگی استخرها، کارمزد تراکنش‌ها را به عنوان پاداش دریافت کنند.

بر اساس بیانیه بایننس، این صرافی برخی از استخرهای نقدینگی کلیدی مانند XRP/BUSD، FTM/BUSD MANA/BUSD و OP/BUSD را حذف خواهد کرد. این اقدام، بخشی از استراتژی پایان دادن به پشتیبانی از استیبل کوین BUSD تا فوریه سال ۲۰۲۴ است. دیگر استخرهای نقدینگی موجود در این لیست، عبارتند از:
BEL/USDT ،FUN/USDT،GMT/BNB ،GMT/ETH ،HFT/USDT،IDEX/USDT ،LEVER/USDT و MAGIC/BTC.
طبق گزارش‌ها، کاربران از ۱۳ اکتبر ساعت ۴:۰۰ UTC دیگر نمی‌توانند نقدینگی را به استخرهای فوق اضافه کنند. علاوه بر این، کاربرانی که موقعیت‌هایی در استخرهای نقدینگی فوق دارند، در تاریخ ۱۷ اکتبر، دارایی‌های رمزارزی سپرده‌شده خود را به‌طور خودکار در کیف پول‌هایشان دریافت خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی