|

په په از صرافی ها حذف شد؟

PEPE

۲۸ فروردین امسال، این ارز دیجیتال توانست به تیتر بسیاری از خبرگزاری‌های حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ۲۸ فروردین امسال، این ارز دیجیتال توانست به تیتر بسیاری از خبرگزاری‌های حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در طول دو روز بعد از عرضه این ارز دیجیتال، پپه توانست در یونی سواپ ۳۰ میلیون دلار حجم معامله ثبت کند.

یک روز بعد از عرضه، یک سرمایه‌گذار در ازای ۰.۱۲۴ اتر، معادل ۲۰۰ یورو، ۵.۹ تریلیون واحد پپه دریافت کرد. ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) و همزمان با افزایش قیمت پپه، ارزش سرمایه‌گذاری این سرمایه‌گذار با رشدی ۴۵۰۰ برابری، به سوددهی خارق‌العاده‌ای رسید. همین سود هنگفت باعث شد تا بسیاری از سرمایه‌‌گذاران به فکر خرید PEPE و سرمایه‌گذاری روی این توکن بیفتند.

البته نباید فراموش کرد که با توجه به نقدینگی پایین پپه در صرافی‌ها، فروش این ۵.۹تریلیون واحد برای این سرمایه‌گذار کار چندان ساده‌ای نبوده است.

پپه در واقع با الهام از یک میم پرطرفدار از یک قورباغه به همین سم (Pepe the Frog) ساخته شده است. در حال حاضر، این کوین تازه‌وارد را در بهترین حالت می‌توان یک هایپ در نظر گرفت؛ چراکه هیچ کاربرد خاصی ندارد و صرفاً یک ارز دیجیتال با آیکون قورباغه است.  

اکنون متاسفانه سرنوشت بدی گریبان این میم کوین شد. چون بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، در اطلاعیه اخیر خود فاش کرد که میم کوین PEPE را به‌عنوان دارایی قابل استقراض در پلتفرم وام انعطاف‌پذیر (Flexible Loan) خود، حذف کرده است. این تصمیم بخشی از تلاش‌های مداوم بایننس برای اطمینان از در دسترس بودن دارایی‌های باکیفیت و قابل اعتماد برای کاربرانش است که PEPE قادر به انجام آن نیست.

بر اساس بیانیه رسمی منتشرشده توسط صرافی بایننس، حذف PEPE به عنوان دارایی قابل استقراض در پلتفرم وام انعطاف‌پذیر در تاریخ 21 ژوئن 2023، ساعت 08:00 به وقت جهانی (UTC) اعمال خواهد شد. این بدان معنا است که کاربران دیگر نمی‌توانند از طریق این سرویس PEPE را قرض بگیرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی