|

۳ ارز دیجیتالی که در خطر حذف!

arzdigital

۳ ارز دیجیتالی که در خطر حذف از صرافی‌ها قرار دارند!

لینک کوتاه کپی شد

پس از آغاز اقدامات قضایی علیه بایننس و کوین بیس، دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال، از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood) در حال بررسی ارزهای دیجیتال خود است.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز روز سه‌شنبه 6 ژوئن، دن گالاگر (Dan Gallagher)، رئیس حقوقی رابین‌هود که خود یک کمیسر سابق SEC است، اعلام کرد که این کارگزاری به طور فعال در حال بررسی تحلیل‌های رگولاتورها است تا مشخص کند که چه اقداماتی باید انجام دهد. برخلاف سایر صرافی‌های رمزارزی، پلتفرم رابین‌هود از ارزهای دیجیتال محدودی پشتیبانی می‌کند.
در حال حاضر، تنها 18 ارز دیجیتال در صرافی رابین‌هود لیست شده‌ است. این را مقایسه کنید با صدها ارز دیجیتال لیست‌شده در صرافی کوین بیس. با این حال، برخی از توکن‌های فهرست‌شده در رابین‌هود عبارتند از سولانا، کاردانو و پالیگان، که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین، برای جلوگیری از هر گونه درگیری با SEC، رابین‌هود ممکن است سولانا، کاردانو و پالیگان را از لیست دارایی‌های خود حذف کند.

کمیسیون SEC در آخرین تجدیدنظر خود از دادگاه خواسته است که دارایی‌های Binance.US را مسدود کند تا از اتلاف وجوه جلوگیری شود. SEC خاطرنشان کرد که 2.2 میلیارد دلار از سرمایه مشتریان آمریکایی صرافی Binance.US در معرض خطر قرار دارد. SEC ادعا کرد که، ژائو و بایننس بر دارایی‌های مشتریان به ارزش میلیاردها دلار سلطنت داشته‌اند.
وکلای SEC با ارائه درخواستی به دادگاه و ابراز نگرانی در مورد احتمال خروج پول از کشور و درخواست بازگرداندن و مسدود کردن دارایی‌های مشتریان ایالات متحده، اقدام فوری کردند. این اقدام برای جلوگیری از هر گونه انتقال غیرمجاز توسط نهادهای بایننس یا مدیر آن صورت گرفته است.
همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، کمیسیون SEC به تازگی شکایتی را علیه باییننس و ژائو تنظیم کرده و آنها را به فروش اوراق بهادار بدون ثبت‌نام مناسب و اختلاط وجوه سرمایه‌گذاران با سرمایه خود متهم کرده است. پرونده SEC ادعا می‌کند که ژائو یک “شهروند خارجی است که آشکارا می‌گوید این دادگاه صلاحیت رسیدگی به پرونده او را ندارد.”

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها