|

واکنش‌های جدیدی از بایننس!!

گوشه ای از اظهارات صرافی بایننس به شرح زیر است:

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در واکنش به شکایت SEC از این پلتفرم، بایننس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اقدام سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده واکنش نشان داده است.

گوشه ای از اظهارات صرافی بایننس به شرح زیر است:

متاسفیم که سازمان SEC در جست و جو برای یک راه حل اضطراری، شکایت از بایننس را انتخاب کرده است.

ما همواره به صورت فعال، همکاری های لازم با SEC و بازجویی های آنرا به عمل می‌آوردیم. اخیرا مذاکرات بسیار سازنده و مطلوبی را برای رفع نگرانی ها و پایان بررسی های SEC، با این سازمان داشته ایم. علی رغم تلاش های ما، SEC یکباره همه چیز را رها کرد.درحالی که ادعاهای مطرح شده از سوی SEC را جدی میگیریم، قصد داریم با قدرت از پلتفرم خود دفاع کنیم. متاسفانه امتناع SEC از تعامل سازنده با ما، نمونه دیگری از عدم تمایل این سازمان به ارائه شفافیت و دستور العمل ها در زمینه دارایی های دیجیتالی است.

تمامی دارایی کاربران در بایننس و سایر شاخه های آن از جمله Binance U.S ایمن است و با هرگونه اتهاماتی در این زمینه مقابله میکنیم. بایننس بدلیل شهرت خود، به راحتی در میان جنگ SEC با رمزارزها قرار گرفته است.

ما به همکاری خود با قانونگذاران و سیاستمداران آمریکا و جهان ادامه می‌دهیم چرا که اعتقاد داریم روش درست، همین است. البته از آنجایی که بایننس یک صرافی آمریکایی نیست، اقدامات SEC محدود می شود. همچنین در کنار سایر اعضای صنعت رمزارز ها در آمریکا، به دست درازی های SEC پاسخ می‌دهیم و در چهارچوب قانون با آنها مبارزه خواهیم کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها